Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sit-ups?Har så ont under ena skulderbladet
Det gör ont att andas med.
Vad fasiken
Känns dock som nåt muskulärt, men jag har ju inte gjort nåt särskilt vad jag vet
Har så ont under ena skulderbladet
Det gör ont att andas med.
Vad fasiken
Känns dock som nåt muskulärt, men jag har ju inte gjort nåt särskilt vad jag vet
Ja jag ska ta en promenad så får vi se om det släpper.Får så rätt ofta. Om jag tex sitter med dålig hållning eller ligger för mkt och slappar i schäslongen. Rör på dig så lättar det nog av!
Är det ngn låsning som inte går bort kan du gå till kiro-naprapat.
Ja jag ska ta en promenad så får vi se om det släpper.
Har suttit tokigt i soffan så kan säkert vara så.
Ja kanskeSit-ups?
Jag tycker att det är jättekonstigt att man ska behöva betala för lärarlegitimationen överhuvudtaget. Om man har gått en godkänd lärarutbildning borde legitimationen rimligtvis utfärdas samtidigt som man får sitt examensbevis. Märkligt att man ska behöva ansöka - och betala för - att få ut ett papper som egentligen inte visar speciellt mycket alls....Blir så trött med lärarlegitimationen, jag kan plocka ut den behörighet jag har nu, dvs svenska, historia och religion upp till åk 9 men för gymnasiet saknas det 30 HP. Kostnaden för att få ut legitimationen är 1500, vill jag sen uppdatera den kostar det ytterligare 750 kr och sen undrar de varför det är obehöriga lärare Det borde väl vara enkelt att få uppdatera när man väljer att läsa vidare.
Skönt att det är engångssummor i alla fallBlir så trött med lärarlegitimationen, jag kan plocka ut den behörighet jag har nu, dvs svenska, historia och religion upp till åk 9 men för gymnasiet saknas det 30 HP. Kostnaden för att få ut legitimationen är 1500, vill jag sen uppdatera den kostar det ytterligare 750 kr och sen undrar de varför det är obehöriga lärare Det borde väl vara enkelt att få uppdatera när man väljer att läsa vidare.
Skolverkets förslag var att jag skulle söka när jag var helt klar, smart verkligen, då får jag ju inte sätta betyg i mina ämnen som jag är behörig i.