Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast försök ta idag!Ja, jag vet, men känns struligt att tänka på att inte äta för sent i kväll. Jag har ju inga matrutiner alls utan äter lite när som helst.
Till räckligt mycket vin och man kan bli vem som helst. Tom de gamla BH.arna och tanttrosor blir superläckra!Nej men kaos! Osmart att prova bh-ar svettig och stressad även. Köpte tillslut en som satt ok. Samt fula tant-trosor.
Min granne försökte muntra upp mig ”Törnis du hade ändå varit Rubens våta dröm, tänk positivt”. Man ba tack för det.
Ligger nu i min schäslong med ett glas vin och försöker låtsas att jag är bordell-boss 1760. Det går faktiskt ganska bra
Håller med. Det är jävla askryp.Men va fn. Plockade 2,5 l blåbär idag, vilket ju såklart innebar en lång stund I skogen. Tog givetvis en dusch efteråt och upptäckte en liten fästingjävel som satt sig fast. Förstod nästan det på förhand, brukar peppar peppar inte få fästing från katterna eller hästen....Noterat och hoppas jag inte får nån TBE el så. Jävla askryp.