Nu ska jag se på film Passar på innan OS börjar på riktigt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det underlättar verkligen!Imorgon ska jag göra något jag skjutit upp alldeles för länge: ska köpa en dammsugare. Ska ha en på ovanvåningen och en på nedervåningen
Vi fick en kombinerad i lägenheten, det tog typ 8 timmar eller nåt att torka en tvätt Grejen var väl att den centrifugerade det torrt på nåt sätt, jag testade aldrig av förklarliga skäl… nu fick vi ju inte välja, så det finns säkerligen bättre! Men kolla det!Funderar på tapeter och kombinerad tvätt/torktumlare. Borde sova.
Min 6-åring fick det i julklapp av sin mormor och älskar det
Imorgon ska jag göra något jag skjutit upp alldeles för länge: ska köpa en dammsugare. Ska ha en på ovanvåningen och en på nedervåningen
Väldigt praktiskt,jag har Robban nere o en påsfri Hoover 850 uppe.Imorgon ska jag göra något jag skjutit upp alldeles för länge: ska köpa en dammsugare. Ska ha en på ovanvåningen och en på nedervåningen
Jag fick en i na Skånehuset, upptäckte oxå att det tar evigheter,känns som man kan strunta i den funktionen.Vi fick en kombinerad i lägenheten, det tog typ 8 timmar eller nåt att torka en tvätt Grejen var väl att den centrifugerade det torrt på nåt sätt, jag testade aldrig av förklarliga skäl… nu fick vi ju inte välja, så det finns säkerligen bättre! Men kolla det!