Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Katter kan ändra form och liksom bli flytande och bara rinna ut genom en fönsterglipaJag har precis fått in Lillkatten som lyckats ta sig ut genom en pytteglipa i ett fönster. Det var spärrat dessutom så vettefasen hur hon tog sig ut genom den lilla glipan! Hon kanske teleporterade Men hittade henne under grannens altan, hon försökte gå ut från den men det kryllar ju av hundar och människor här så då gömde hon sig gång på gång. Tror hon var rätt nöjd att bli inplockad, satt blickstill i famnen(hon gillar inte bli buren egentligen) och inne vräkte hon först i sig blötmat och sen sprang hon snabbt på toan Gullekissen, så glad hon hittades men jag vidhåller att hon kommer göra mig gråhårig med allt hon hittar på
Nu ska jag varva ner lite och äta
Det förklarar allt!Katter kan ändra form och liksom bli flytande och bara rinna ut genom en fönsterglipa
Höger fram eller bak med pyspunkan.Ingen aning, hann inte kolla i morse. Däcket var helt platt..
Det ligger inget vasst på uppfarten.
Funderar själv på att flytta, men jag har rensat i lådorna som inte är uppackade efter 7 år och kastat de som inte används längre . Så mycket skit har jag inte kvar längreStädat en del sen kom jag av mig Så roligt är de och städa Har bestämt mig för att vi ska ha dammsugarrobot igen. För här måste de mer eller mindre dammsugas varje dag pga av djuren.
Och så funderar vi på att flytta också, fått ett erbjudande som om de går i lås är svårt att tacka nej till. Dels kommer vi garanterat få lägre hyra ( vilket kan vara bra de sista året jag ska plugga klart ) och lugnare område. Dock är de bara en 2:a och idag har vi en 3:a Får längre till stallet med men men .. Ja vi får se .. Jobbigt och flytta
Du ska vara glad att du fick tag på virke. Pandemin ställer till många problem.Hmmm, varit och köpt det virke som saknas för att färdigställa trädäcket. 100 % prisökning per löpmeter mot I fjol vid samma tid och 50 % ökning mot I våras
Tur att det inte var så mycket som saknades!
Vi slängde massor när vi flyttade för 1 och halvt år sedan. Vi bodde i princip på återvinningen kändes de somFunderar själv på att flytta, men jag har rensat i lådorna som inte är uppackade efter 7 år och kastat de som inte används längre . Så mycket skit har jag inte kvar längre
Joo men de gör manVi slängde massor när vi flyttade för 1 och halvt år sedan. Vi bodde i princip på återvinningen kändes de som