Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Joho, med en låda vin så...Något säger mig att smörstekt lingonsylt med senap inte kommer att bli populärt som frukost...
Det är ju en no brainer, vin!Ut och springa eller dricka vin i solen på balkongen?
(Kom igen tråden jag litar på er )
Håller med @dobbis är det ens något att fundera påUt och springa eller dricka vin i solen på balkongen?
Det är ju en no brainer, vin!
Tackarrrr gör en Donald och skriker Stop the counting nuHåller med @dobbis är det ens något att fundera på
Springer gör du om du blir jagad av en björn, aldrig annars! Det är mitt motto
Den jag hämtade ut sist hade ordinarie pris 3800kr för en dos..! Behövde bara betala 1800, är så glad över att bo i Sverige!Häpp. Handlat inom högkostnadsperioden på apoteket tidigare. Idag märker jag att nya medicinen är dyr. 1300 spänn.
Kollade på burken vad den kostar. Tur man inte behöver betala hela kostnaden. Dyrt att vara ett skröpel.
Låter riktigt gottKokat marmelad pga allt mognar för snabbt i värmen krusbär, vanilj och lite rom. Nästan så man vill ner och köpa kex och ost till det direkt
Ut och springa eller dricka vin i solen på balkongen?