Vad gör vi? Del CXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Reserv på mitt första val men antagen på mitt andra val :up: Det andra känns en aning mera "slappt" än den första men det kan ju bara vara rubriken, och så kan det vara en bra början för mig som haft svårt för studier 🤔 Ska fundera i någon dag först.
 
Kärlek :heart
received_223341429647561.webp
 
Precis kommit in efter att ha suttit på balkongen och njutit med katterna :love: Jag kom på att de har ju selar, att jag inte tänkte på det tidigare :banghead: De blev glada iaf, tummen upp för balkongen!

Nu bör jag äta lite men är inte sugen på nåt, blir väl lite fil. Hostan har vart borta i flera timmar iaf, försvann en stund efter att jag tog allergimedicinen :laugh: Bör nog kolla upp ordentligt vad jag egentligen är allergisk mot, pollen och kvalster är misstankarna... får prata om det vid läkarbesöket jag ska på i höst. Men nu, lite fika och sen hämta kompis post(behöver inte gå in någonstans), och sen hem igen. Blir en långpromenad :up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
11 399
Senast: Sezziyanen
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 971
Senast: Blyger
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 422
Senast: Liran
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
1 109
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp