Vad gör vi? Del CXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaknat till liv ... Tror jag. Kunde ju inte sova för att jag var arg så arg. .

Men bara ta tag i och packa klart. Bestämde mig nog för en marinblå klänning till kvällen och imorgon hel lång klänning.

Så packa klart, duscha och se till att allt är under kontroll innan jag sak till Syster som jag ska åka med så jag slipper åka själv 😅 Men först vill nog Morrhoppan vara ute på balkongen en stund så då får matte snällt vara med, inte hunnit med att hämta och sätta upp nätet.
 
Börjar bli så nöjd (haha påtal om en annan tråd här inne) med stallet!
Har äntligen landat ordentligt i exakta kulörval, hur allt ska se ut börjar likna det som är i mitt huvud :love:

En inackordering sa nyligen: ”men jag kunde inte lägga sakerna där på bordet för det var så fint”

Haha men det ska användas liksom 😂
Nymålad inredning. Bord, hyllor, boxar, väggar osv osv. Och utvändigt i faluröd. Bara fönsterna och taket kvar men det får bli nästa år.
 
Det är intressant det här med hur det blir varmare och varmare för varje dag när man är i en värmebölja. Vi har lyckats ha dörren öppen fram till i alla fall kl 14-15 de senaste dagarna, men sedan har det blivit till att stänga och sätta på AC. Men idag, vid kl 12, har vi redan nått 25 grader inomhus (vi har passerat 30-graders-strecket ute för en stund sedan). Personligen lider jag inte ännu - alls. Det är mest hunden som jag bekymrar mig över, så snart åker ACn på för hans skull..... :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
11 397
Senast: Sezziyanen
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 967
Senast: Blyger
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 420
Senast: Liran
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
1 109
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp