Slängde ihop en KLADDIG rabarberkladdkaka nooom nom! gav halva till grannarna som aldrig ätit det innan .
Maste nog gora en i eftermiddag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Slängde ihop en KLADDIG rabarberkladdkaka nooom nom! gav halva till grannarna som aldrig ätit det innan .
Hen har utan tvekan bra smakMin unge vägrar äta potatismos utan muskot
Dumma NågonNej, faktiskt inte. Det beror på om Någon kommit ihåg att köpa
Om det inte är ett ”särskilt läkemedel” så går det att kolla lagersaldo på FASS. Man kan välja stad/adress till apoteket eller ”nära mig”.Svalt och skönt här idag
Har precis beställt medicin till hunden, hoppas det kommer som utlovat. Hade tack och lov tre tabletter hemma redan, så behöver inte åka runt och leta efter apotek som har det hemma (fy fan för privatiseringen av apotek!).
Inte jag heller. Den är ju dessutom giftig i för stora mängder.Har aldrig haft det hemma
Det var det jag gjorde, fanns ingenstans. Kan dock inte kolla t.ex Lloyds, därav mitt hat mot privatiseringen av apotek.Om det inte är ett ”särskilt läkemedel” så går det att kolla lagersaldo på FASS. Man kan välja stad/adress till apoteket eller ”nära mig”.