Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag försöker ha mina på skrivbordet på datornDet här med att försöka organisera postit lappar har visat sig vara en svår utmaning
Egentligen behöver jag bara 10-15 minuter, men det händer grejer precis hela tiden på jobbet just nu.
Nytt försök att organisera bland alla arbetsuppgifter som står på postitlappar startar nu.
Vegolasagne? Jag gör en på tomatsås (krossade tomater som får koka till sig lite med kryddor... eller så tar man Muttis pizzasås på burk), ricotta-spenatblandning med muskot (fräs frusen hackad spenat med lite salt och peppar, tillsätt ricotta när den tinat och smaka av med muskot och ev mer salt/peppar) samt bechamelsås. Bottna formen med tomatsåsen, ett lager lasagneplattor, ricotta-spenatröran, ett lager plattor och sedan bechamelsåsen. Toppa med valfri ost och sedan in i ugnen i ca 30min. Det blir jättegott och är perfekt som matlåda.
Spenatröran funkar som sås till tex grillat också
Han överlever... även om han inte tror det
Vilket bra recept. Det har jag sparat ned och ska prova någon dag.Vegolasagne? Jag gör en på tomatsås (krossade tomater som får koka till sig lite med kryddor... eller så tar man Muttis pizzasås på burk), ricotta-spenatblandning med muskot (fräs frusen hackad spenat med lite salt och peppar, tillsätt ricotta när den tinat och smaka av med muskot och ev mer salt/peppar) samt bechamelsås. Bottna formen med tomatsåsen, ett lager lasagneplattor, ricotta-spenatröran, ett lager plattor och sedan bechamelsåsen. Toppa med valfri ost och sedan in i ugnen i ca 30min. Det blir jättegott och är perfekt som matlåda.
Spenatröran funkar som sås till tex grillat också
Vilket bra recept. Det har jag sparat ned och ska prova någon dag.
Peta ned röran i rören lät väldigt omständigt.Tack, jag tycker det är enkelt och gott. Egentligen ska man göra det med cannelloni men jag blev så less på att peta i röran i rören och det funkar bra som lasagne också.
Glöm inte lite chili i tomatsåsen om du vill ha mer sting.
Peta ned röran i rören lät väldigt omständigt.
Full förståelse att du gör det som lasagne istället.