Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grymt jobbat av honom!Sitter och bölar av stolthet över min unge som kämpat så hårt för att ta studenten idag.
För 4 år sen hade han inte ens betyg. Läste upp allt på ett år och kom in på sin utbildning.
och idag tog han studenten med godkänt i allt.
Så jävla snygg och underbar unge jag har
Oj, ösregn ?
Smöra och bröa tex en springform. Smält 150 g smör. Blanda samman smöret i kastrullen med 3 ägg, 2,5 dl socker, 2.5 dl vetemjöl, 2 tsk vaniljsocker och en nypa salt. Blanda väl och häll upp. Skär rabarberstängerna ca 1 cm tjocka och lägg dem i formen som en sol. (Man kan sockra dem innan om man vill, jag gör inte det). In i mitten av ugnen i 180 grader i 20-25 min beroende på hur kladdig man vill ha den .Behöver recept!
Jäklars! Var rädd om dig!Har råkat sitta i solen mer än planerat
2 dl vetemjöl och 22-25 min ska det vara och när den kallnat kan man gärna pudra med florsocker .Smöra och bröa tex en springform. Smält 150 g smör. Blanda samman smöret i kastrullen med 3 ägg, 2,5 dl socker, 2.5 dl vetemjöl, 2 tsk vaniljsocker och en nypa salt. Blanda väl och häll upp. Skär rabarberstängerna ca 1 cm tjocka och lägg dem i formen som en sol. (Man kan sockra dem innan om man vill, jag gör inte det). In i mitten av ugnen i 180 grader i 20-25 min beroende på hur kladdig man vill ha den .
Jaaa fyyy! Och känslan när man äääntligen får lätta på trycket är ju nästan gudomligtAtt sitta i bilkö i 40 minuter är inte så kul, ännu värre är det när man är kissnödig. Så skönt att komma hem!
Var i livet är du, så att säga?Sitter i valet och kvalet när det kommer till utbildning (OM jag nu kommer in någonstans)...
Distans eller på plats?
På plats, trevligt iom att man träffar lite folk.
Distans, kan plugga var som helst med internet och dator. Lättare att planera extrajobb runt?
Ska erkänna att det rycker i res-nerven efter senaste två åren helt utan resor.
Hmm...
Åh, jag som rensade över 3 kg rabarber igår2 dl vetemjöl och 22-25 min ska det vara och när den kallnat kan man gärna pudra med florsocker .
Verkligen!Jaaa fyyy! Och känslan när man äääntligen får lätta på trycket är ju nästan gudomligt