Vad gör vi? Del CXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kaffepaus på hemmakontoret, som idag förlagts till trädgården. Grannen spelar trombon, humlorna surrar i rabatten bredvid mig och då och då kommer en pust av ljuvlig syrendoft. Det enda som stör är att jag fått solkräm i ögat och det sviiider.
 
IMG_20210601_163252_759.webp

Som jag saknat detta ❤️ Hans sår har äntligen läkt så pass att de inte spricker när han rör sig längre. Han kändes så mjuk och fin trots en veckas vila 🌟
 
Japp. idag slog vaccinationen till ordentligt.

Jag fryser. Har sovit en stund på soffan under tjock filt, iklädd tjocktröja och täckväst. Svårt att somna för jag frös så.
Var nyss ut i trädgården, i vinterjacka. Undrar om nån såg mig och vad de tänkte :D:D

Nåväl. Intalar mig att det bara är hjärnan som tror att jag fryser. Det går sådär. :rofl:
Men imorgon är det förhoppningsvis över.
 
Haft jordens jävla skitdag på alla sätt. En sån dag man helst vill hoppa över. Så jävla less på allt.

Nu ska jag äta min Beagle som sambon köpte till mig i morse.
Eller ja.. han köpte en bagel men av någon underlig anledning tror han att det uttalas som hundrasen. 😳😂
 
Kraschat i soffan, Tvärtrött efter hältkollen.
Halt var han. Båda fram, men med bra hopp för framtiden ändå, sedan kan man ju inte vara helt säker såklart, men inga av mardrömsdiagnoserna.
Bra veterinär och återbesök och ny utvärdering om 3v.
Lyx förresten, jag fick två vet då jouren var med (varsin bil) men beredd att rycka ut vid behov.
 
Försökt boka tid vaccinering då dom släppt för 30+ hos oss. Dock verkar det inte finnas några tider släppta/redan fullbokat eller så kanske är bokningssystemet som inte vill samarbeta. Får göra nytt försök vid ett senare tillfälle.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 193
Senast: Badger
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 228
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 156
Övr. Hund Vill gärna höra andras erfarenheter gällande rutiner till hundar. Har två terriers. En airedale och en mindre foxfröken på 11 år. Min...
Svar
12
· Visningar
928
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Uppdateringstråd #2
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp