Vad gör vi? Del CXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fullt upp idag också! Dessutom hann jag på vägen till jobbet vara vansinnig på ett vägarbete. Samma väg, för tredje sommaren i rad, ineffektivt så det skriker om det.
Jag anser att vägarbeten bör utföras skyndsamt och eftersom det inte är bostäder precis intill bör jobb utföras ca 5-22. Igår var fyra filer avstängda för inget synbart arbete. Idag var fyra filer avstängda för att en snubbe gick och drog streck på vägen. Det kändes rimligt ... :banghead: Särskilt eftersom de ska byta mitträcke i 2,5 månad :banghead:
 
Strax dags att åka till jobbet.

Var precis ut och plockade ned lite plantor i en kasse som jag ska skicka med kollegan hem.
Passade då på och kolla hur igelkotten tagit sig in. Den hade tryckt sig emellan 2 av gallerna som stod lite omlott. Får nog låta det vara öppet där ifall den kommer på mer besök. :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 193
Senast: Badger
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 228
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 157
Övr. Hund Vill gärna höra andras erfarenheter gällande rutiner till hundar. Har två terriers. En airedale och en mindre foxfröken på 11 år. Min...
Svar
12
· Visningar
928
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21
  • Årets foderstater

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp