Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så himla fin!Flippade och flydde stan, bara jag och lilla B, som far som en kanonkula runt tomten.
Visa bifogad fil 70662
Allmänt trött och less idag. Eller tja började när jag åkte in till jobbet.
Sen fortsatte det med samtal och nu är jag helt urlakad. Orkade inte rida idag ens
Har dexcom svårt att inte hålla koll Den tjuter på mig i tid och otid speciellt när jga försöker ignorera denHåller du koll på BS?
Det sägs ju att man ska duscha(/bada) varmt när det är varmt ute för då känns det svalare efteråt.Jag tycker att det är så skönt - när det är varmt ute - att ta ett varmt bad (ja, faktiskt!) för man svalnar ner så behagligt efteråt. På med ett nattlinne, och sedan sätta sig behagligt i soffan. SÅ vilsamt.....
Jag är likadan! Vill inte heller duscha idag men funderar på tidigt imorgon när jag blir så illa tvungen innan jobbetBehöver duscha. Bläää! Varför är det så segt att ta sig in i duschen? När man väl står där vill man ju inte sluta duscha.
Jag brukar duscha på kvällen om jag har en tid att passa dagen efter, så kan jag slappa längre på morgonen.Jag är likadan! Vill inte heller duscha idag men funderar på tidigt imorgon när jag blir så illa tvungen innan jobbet
Det stämmer - i alla fall för mig !Det sägs ju att man ska duscha(/bada) varmt när det är varmt ute för då känns det svalare efteråt.
Det är himla skönt Jag gör oftast så på vintern men på sommaren blir det ofta på morgonkvisten. Jag bor i en bastu så brukar liks vara svettig när jag vaknar på morgonenJag brukar duscha på kvällen om jag har en tid att passa dagen efter, så kan jag slappa längre på morgonen.