Vad gör vi? Del CXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Flippade och flydde stan, bara jag och lilla B, som far som en kanonkula runt tomten.

51BBE80D-A9F6-482A-8CF9-091DADB74F12.webp
 
Jag har nyligen vaknat, blev en ofrivillig om än skön tupplur under kvällen. Hade iaf fönstret öppet så nu är det sovbar temperatur i den bastu jag kallar lägenhet :up: Ska ta och lägga mig i sängen för natten så jag vaknar tidigt imorgon o då kan duscha i lugn och ro.
 
:love: Sånt flyt idag, fick ett samtal om att det fanns en spruta över med vaccin, ville jag ha den? Självklart svarade jag och susade in till vaccinationsmottagningen. Maken är lite sur för han får efter mig, han har en bokad tid på torsdag. ;) Jag är för ung för att få boka men fick skriva upp mig på reservlistan nyligen. Jag fick sitta av min kvar medans personalen plockade ihop och släckte och låste när jag hade suttit klart. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 198
Senast: Badger
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 228
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 158
Övr. Hund Vill gärna höra andras erfarenheter gällande rutiner till hundar. Har två terriers. En airedale och en mindre foxfröken på 11 år. Min...
Svar
12
· Visningar
928
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp