Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det inte som i Sverige att man måste ta det jobb som finns, annars förlorar man arbetslöshetsersättningen?Det delas fortfarande ut mycket federala "pandemic pengar" ovanpa det vanliga arbetsloshets understodet om man ar arbetslos. I vissa fall tjanar manga battre nu an nar de jobbar, sa det ar alltsa battre att vara hemma.
En del stater (las republikanska stater) har nu dragit in sitt arbetsloshets understod och folk kommer tillbaka till jobbet igen, det lar dock droja innan Oregon, som ar en demokratisk stat, skulle gora det, men nagot behover goras. ALLA soker folk, butiker, restauranger, kontor, overallt annonserar de efter folk, sa bussbolaget ar langt ifran ensamna att inte ha folk.
Ja jag misstänkte det.Anorexi är aptitlöshet när det gäller djur.
Jag behövde inget besök på 15 år efter jag fick utskrivet första gången. Det beror helt på vilken sort man äterJag har ätit p-piller i kanske 3 år. Aldrig varit tal om något återbesök.
Jag tycker att det är så skönt - när det är varmt ute - att ta ett varmt bad (ja, faktiskt!) för man svalnar ner så behagligt efteråt. På med ett nattlinne, och sedan sätta sig behagligt i soffan. SÅ vilsamt.....Behöver duscha. Bläää! Varför är det så segt att ta sig in i duschen? När man väl står där vill man ju inte sluta duscha.
Är det inte som i Sverige att man måste ta det jobb som finns, annars förlorar man arbetslöshetsersättningen?
Det säger ju något om hur låg lönen är!Det delas fortfarande ut mycket federala "pandemic pengar" ovanpa det vanliga arbetsloshets understodet om man ar arbetslos. I vissa fall tjanar manga battre nu an nar de jobbar, sa det ar alltsa battre att vara hemma.
En del stater (las republikanska stater) har nu dragit in sitt arbetsloshets understod och folk kommer tillbaka till jobbet igen, det lar dock droja innan Oregon, som ar en demokratisk stat, skulle gora det, men nagot behover goras. ALLA soker folk, butiker, restauranger, kontor, overallt annonserar de efter folk, sa bussbolaget ar langt ifran ensamna att inte ha folk.
Det säger ju något om hur låg lönen är!
Tänker på att det är vanligt att folk får jobba på flera jobb för att få ihop tillräckligt med lön för att leva drägligt i vanliga fall.Jag forstar inte hur du menar? Minimi lon har Portland metro area ar $14 per hour ... pa bussbolaget betalar vi $20 per hour och har 5 timmar om dagen garanterat aven om man kor mindre just nu. (och olika bonuses bade for redan anstallda och nyanstallda) Manga, manga, foretag betalar mer an "competetive" loner ... men folk kommer inte tillbaka till jobbet anda.
Jag testade RC Mother&Babyat Mousse och RC Recovery, totaldiss på båda.
Tänker på att det är vanligt att folk får jobba på flera jobb för att få ihop tillräckligt med lön för att leva drägligt i vanliga fall.
Då låter de som när jag klipper runt stallet då Min pappa har på något vänster lyckats få dit en massa sten och skit som gömmer sig i gräsetSitter och lyssnar på grannen som kör åkgräsklipparen för första gången i år. (Han ligger efter, jag klippte första gången förra av helgen). Grannen har mycket sten och ojämnheter på sin tomt. Stackars gräsklippare
Så snällt!Väldigt små barn kan klättra! De har klätterkurser för barn på mitt ställe, men vet inte hur små de kan vara för att vara med där. 5åringar är inte ovanligt i hallen, men då i sällskap av kunnig vuxen som håller koll. Om du skickar pm med var du bor så kan jag hjälpa dig att kolla vad som finns hos er
Minuten efter jag skrev inlägget hämtade jag pinnar för att markera att det faktiskt står tre rosor på tomtgränsen... (eller de står nog eventuellt på grannens mark har jag insett, men vad tusan.. allt ryms inte hos mig tydligen! )Då låter de som när jag klipper runt stallet då Min pappa har på något vänster lyckats få dit en massa sten och skit som gömmer sig i gräset