Trotsar coronan i helgen när mamma kommer ned och bokade bord på stans godaste ramen-hak. Inte ätit där på nästan ett år, så ser verkligen fram emot det. Känns som att jag behöver lite bra saker som händer just nu för att stå ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken nationalpark? Huseby bruk är trevligt !Är lite trött efter dagens utflykt i Kronoberg. Är nöjd med mitt val av dag, det var inte mycket folk varken i nationalparken eller på Huseby bruk.
Det där måste jag nog sno och fråga mina kollegor om, vi har kört mycket medeltidsbilder annars i år. Men ja nummer åtta känns rätt välbekant!Visa bifogad fil 70177
Nummer åtta... helt klart. En normal dag under sista rycket innan terminsslutet.
Gjorde misstaget att titta på youtubefilmer om sjukdomen... Kommer fan köpa den dyrare champagnen på Systembolaget om jag inte har den...
Jag brukar filéa sillen och ta bort benen innan jag steker den.Det är mest sillbenen som stör mig egentligen. Jag vill ha stora ben i fisk som man kan plocka bort, inte sådana här hårliknande saker som man förväntas äta....
Jag har redan tvåKöp en ponny istället, den räcker längre .
Skämt åsido, jag håller tummarna för att du får ett lugnande besked. Och du, inte googla eller titta på Youtube just nu .