Grejat ute i trädgården och yngsta dottern såg en maskros och sa ”en sån du har på armen mamma”
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är också på väg till sängs.... Kommer förhoppningsvis att sova gott på en skål havregrynsgröt med äppelmos och mjölk.....Jag är jättetrött. 21:40 och jag är i säng.
Mjölken tog slut annars hade det nog blivit frukosten i morgonJag är också på väg till sängs.... Kommer förhoppningsvis att sova gott på en skål havregrynsgröt med äppelmos och mjölk.....
Har precis hört av uppfödaren som säger att kattmamma är lite rastlös ikväll. Kan vara falskt larm... men...
Det är så spännande!Tummar och tassar hålls
Har märkt att ridning löser det mesta, iaf tillfälligt så man får en paus. Hoppas du kan ta med dig ridkänslan in i resten av livet ett tag.Mina ben känns döda och jag är hundra procent slut nu. Mentalt och psykiskt.
Det är läskigt hur jag funkar när jag har det så här stressigt. Kan inte ens komma ihåg vad min mamma heter liksom, det kopplar inte i hjärnan
Märkte av samma när jag hade det som värst på jobbet.
Jag börjar dock se lite mer positivt på flytten och allt kring det. Får fortfarande "vafan har jag gjort" känslor men det lutar oftare mot positiva saker nu. Jag behöver verkligen bli bättre på att tänka att saker kommer att lösa sig och att jag inte behöver göra allt perfekt från början.
Bra med ridlektion som gör att hjärnan bara automagiskt sorterar runt i tankarna.
Nu försöka sova. Hoppas det går i dag, sovit som en kratta två dagar i rad nu.
Helt okej att störböla och fulgråta och yla och allt annat. Hoppas du kan somna snart.Blä! Kan inte sova och drabbades av någon sakna-Vovvi-släng och har nu störtbölat ett tag. Så himla tomt nu för tiden!
Har insett hur enorm positiv påverkan hon haft på min ADHD. Nu är det verkligen knepigare.
Tack! Ja, jag ska upp astidigt. Så det vore nice. Försöker känslo-nolla lite med humorserie innan nästa försök.Helt okej att störböla och fulgråta och yla och allt annat. Hoppas du kan somna snart.
Nice indeed i så fall! Här är det skräckfilm medan jag försöker bestämma mig för om jag ska duscha nu eller imorgon.Tack! Ja, jag ska upp astidigt. Så det vore nice. Försöker känslo-nolla lite med humorserie innan nästa försök.
Skräckfilm innan sömn hade nog gett typ ingen sömn för mig. Iaf om det är spöken/andar!Nice indeed i så fall! Här är det skräckfilm medan jag försöker bestämma mig för om jag ska duscha nu eller imorgon.