Frågan är om jag ska ta tidig lunch och hoppas att proppen på Lisebergs hemsida släpper då eller ta sen lunch och hoppas på att proppen släpper då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ehhhh. Fick precis veta att jag är såld till en annan arbetsgivare på 50%.
Jag har tusen frågor, kan man göra så? Bara sälja bort personal?
Jag vetefan. Måste nog kolla upp det där lite mer ingående. Börja med att kräva någon form av förklaring kring varför och framförallt hur framtiden ser ut för mig om jag ska jobba på två ställen men bara vara anställd av en AG.Det låter ju totalt orimligt! Facket lär ha lite att säga om det hela... plus hur ser det ut med försäkringar osv? Har nuvarande AG ens rätt att hyra ut personal på det sättet (med största sannolikhet inte, dvs de har gjort något brottsligt)?
Jag vetefan. Måste nog kolla upp det där lite mer ingående. Börja med att kräva någon form av förklaring kring varför och framförallt hur framtiden ser ut för mig om jag ska jobba på två ställen men bara vara anställd av en AG.
Känns lite som att jag inte ens vet vilka frågor jag bör fråga där ens.
Ring och prata med facket!Jag vetefan. Måste nog kolla upp det där lite mer ingående. Börja med att kräva någon form av förklaring kring varför och framförallt hur framtiden ser ut för mig om jag ska jobba på två ställen men bara vara anställd av en AG.
Känns lite som att jag inte ens vet vilka frågor jag bör fråga där ens.
Sambon renoverar badrummet i stugan vi hyr ut. Hyresgästernas katt "hjälper till".
Visa bifogad fil 70209
Hoppas du inte förlagt ditt id-kort och låtit passet gå utJag väntar på Sverigepaket! Det landade i Edinburgh i morse och är ute för leverans nu!
Här dumpar de paketet vid dörren, tack och lov. Direktleverans.Hoppas du inte förlagt ditt id-kort och låtit passet gå ut
Tänk om postnord alltid kunnat göra så här medHär dumpar de paketet vid dörren, tack och lov. Direktleverans.
Det tyckte inte sambon som måste spacklaVad gulligt
Det tyckte inte sambon som måste spackla
Det skulle ju underlätta, bevisligen.Tänk om postnord alltid kunnat göra så här med