Spännande och Grattis!Fick nytt jobb igår! Lönehöjning och flytt hem till Skåne Nu ska jag bara sälja hus och hitta boende på tre månader.... Herregud vad har jag gjort.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Spännande och Grattis!Fick nytt jobb igår! Lönehöjning och flytt hem till Skåne Nu ska jag bara sälja hus och hitta boende på tre månader.... Herregud vad har jag gjort.
Fick nytt jobb igår! Lönehöjning och flytt hem till Skåne Nu ska jag bara sälja hus och hitta boende på tre månader.... Herregud vad har jag gjort.
Tydligen eftersom du övergav Östergötland .Grattis! Skåne är bäst
Tydligen eftersom du övergav Östergötland .
Aha, det har ju jag ingen koll på som är har utbildning i helt annat område ju . Aha dåså hehe .Juristprogrammet finns ju inte i Östergötland (Men jag mellanlandade faktiskt fyra år i Kalmar mellan Östergötland och Skåne )
Grattis!Fick nytt jobb igår! Lönehöjning och flytt hem till Skåne Nu ska jag bara sälja hus och hitta boende på tre månader.... Herregud vad har jag gjort.
Grattis! Skåne är bäst
Lisebergs kraschade hemsida är en så stor nyhet att man skriver om det på GP. Du är definitivt inte ensam om att ha problem.Lisebergs hemsida kärvar fortfarande. Jag kommer in på sidan och kan välja vad vi vill ha och vilket datum men sen kommer jag inte längre
Nu håller jag tummarna för att biljetter finns kvar till efter jobbet. Nackdelen med att jobba mobilfritt
Alltså va, så då är det i praktiken inte tillåtet att parkera i dåligt väder eller hur menar dom?Sambon fick en p-bot igår trots att hon lagt p-skivan synligt i framrutan och inställd på rätt tid. Hon ringde självklart upp p-bolaget idag och anledningen till att hon fick en bor var för att det regnat så det var vatten på rutan och därför svårt att läsa av p-skivan?!?!?! Man kan inte som p-vakt skrapa undan vattnet på rutan då för att se? Eller bötfäller de alla bilar som står ute i snöstorm också?
Alltså man undrar ju hur dom tänker
Du! Av med offerkoftan! . Men jag vet. Påminde mig själv om det igår senast!Jag försöker skriva ett personligt brev för att söka jobb med.
Det skulle vara lättare om man tyckte att man var värd något.
Men jag försöker i alla fall.
Lisebergs kraschade hemsida är en så stor nyhet att man skriver om det på GP. Du är definitivt inte ensam om att ha problem.