Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kanske är vårt ösregn som är på väg till er? Det har störtregnat här i flera timmar, hästarna står redan inne, och det är GIGANTISKA pölar överallt.....Har varit hos terapeuten och sen inventerat en park med ett par kursare. Det känns dock i huvudet nu att det ska bli ösregn...
Grattis! Jag såg att dom skulle stänga resten av dagen.Jag har fått naglarna fixade och lyckats ordna biljetter och hotell till Liseberg
Vi ska få lika mycket regn som normalt faller under hela maj, men allt ska komma imorgonDet kanske är vårt ösregn som är på väg till er? Det har störtregnat här i flera timmar, hästarna står redan inne, och det är GIGANTISKA pölar överallt.....
Syrenerna har inte slagit ut här ännu. Men än är det inte försent för handduk!Noterade precis att jag glömt både handduk och syrén idag.
Alltså.... Jag tycker att det här regnvädret var HELT otippat här..... Det har regnat ihållande i flera timmar nu. Jag badar skumbad och eldar..... Det är det mest positiva man kan säga om denna dagen....Vi ska få lika mycket regn som normalt faller under hela maj, men allt ska komma imorgon