Vad gör vi? Del CXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
:rage: Så jäkla less på den här skitkursen vi går nu, jag fick lämna in fyra sidors komplettering för ett seminar som jag i god tid talade om att jag inte kunde närvara på, vad de gjorde på de 1 h 45 min som seminariet var? Diskuterade examinationsuppgiften och strök uppgiften till nästa seminarium. Att vi sedan inte får omexamination förens i augusti på tentan som ska lämnas in 6 juni gör mig galen, det kan innebära att de som får underkänt inte kan söka jobb utan måste vänta.
 
Idag stod läkarbesök på mitt schema, mycket att ta ställning till. För det är ju jag i sluta ändan som måste bestämma. Men ny medicin så ännu en, kan knappt ha koll på allt jag pillar i mig för tillfället 😅 Så en rejäl funderare ett par veckor så får vi se vart beslutet hamnar. Är faktiskt rädd för att lägga mig under operations kniven igen, genom gått två operationer för mitt ben som jag kraschade. Den en gången var jag rejält påverkad av morfin så inga minnen och gång nummer två så kommer jag ihåg allt fram till operation. Svårt de är men nu lite kaffe på maten och fortsatt fölvak inatt. Sov tre timmar när jag kom hem från vårdcentralen 😴 Helt slut ..
 
2FFEFFD1-E8B0-46BD-81AE-282F4762ED07.webp

Nu äter jag rabarberkräm. 😍🥰❤️😋
 
Sådär, kryddor planterade + fuchsian och gjort hål i zinkkrukan och satt upp båda. Det går långsamt framåt. Men så tråkigt väder, kallt, blåsigt och regnet hänger i luften. Tydligen ska det regna ganska ordentligt imorgon och på torsdag. Om jag bara kan skruva upp en hylla att ha bredvid datorn så katten inte kan ta sig in och äta upp mina sladdar och kablar så är jag nöjd för idag.
 
Varit och badat med islandshästen, första gången för honom och han tyckte det var jätteskoj. Doppade ner hela mulen upp till ögonen, hade nog varit längre ner om jag inte dragit upp honom. Ville nog rulla sig också men det uppskattas inte av mig när jag är uppe på :laugh:

Har nu precis kommit hem efter att ha cyklat en runda med fem av hundarna, gick över förväntan :). Nu ska vi äta och sedan ska jag kolla på matten, har ett prov imorgon som jag knappt hunnit träna på :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 204
Senast: Badger
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 249
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 170
Övr. Hund Vill gärna höra andras erfarenheter gällande rutiner till hundar. Har två terriers. En airedale och en mindre foxfröken på 11 år. Min...
Svar
12
· Visningar
928
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp