Grattis! Jag såg att dom skulle stänga resten av dagen.
Jag kände litegrann att oflytet jag haft 9.58-16.20 kompenserades av att de stängde bokningen strax efter att jag köpt biljetter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis! Jag såg att dom skulle stänga resten av dagen.
Våran syrén har aldrig slagit ut i tid, så jag kompenserar med en lila handduk (och hoppas att det gills ).Noterade precis att jag glömt både handduk och syrén idag.
Våran syrén har aldrig slagit ut i tid, så jag kompenserar med en lila handduk (och hoppas att det gills ).
Syrenerna har inte slagit ut här ännu. Men än är det inte försent för handduk!
Våran syrén har aldrig slagit ut i tid, så jag kompenserar med en lila handduk (och hoppas att det gills ).
Jag har sett utslagen syrén här, men har ingen lust att försöka hitta någon vildväxande i vädret som är just nuHär har handduken varit med idag Att fixa syrén var inte ens att tänka på, de har precis fått knopp. Men handduken var lila iaf
ÅhhhhhVisa bifogad fil 70235
Nu äter jag rabarberkräm.
Samma här, fick med mig från rabarberns uppe vid stallet som jag kollar på ett tagVisa bifogad fil 70235
Nu äter jag rabarberkräm.
Gräspollen har i alla fall börjat här om man tittar på Pollenkollen-appenKänt mig pollenallergisk ett par dagar, men har tidigare bara reagerat litegrann på gräspollen så känns konstigt då det inte bör vara det ute nu.
Men ja.. Får väl testa ta allergimedicin och se om det blir bättre.
Typ så. Men det är ju skönt när man väl är därFörsöker övertala mig själv att göra mig klar för sängen. Måttligt pepp.