Vad gör vi? Del CXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ångrar att jag bytte arbetsplats och har ångest :cry:

Eller så har jag bara ångest för att jag bytt arbetsplats. Jobbiga känslor är det och kunde hade jag nog bytt tillbaka. Men det kan jag inte. Och det blir väl kanske bra tillslut. Jag känner mig så dum :cry:
Det är fullt naturligt att ha ångest över nytt jobb, är ju en jättestor omställning i livet! Jag håller en tumme att ångesten lägger sig snart och att det visar sig va en riktigt bra arbetsplats du hamnat på :) :heart
 
Syrenerna har inte slagit ut här ännu. :( Men än är det inte försent för handduk!
Johooo då, det har de visst det! (åtminstone vår) Ändå bra kämpat av den tycker jag, med tanke på vilken skitvår det varit!

Lilacs.jpeg
 
:love:Jag har numera ett matbord. Det är så himla fint och jag längtar till när jag får sitta där.

Snälla pappa hjälpte till på Ikea och med att få upp alla grejer jag köpt. Matbord och stolar, skrivbord.
På torsdag kommer sängen, och jag kan fixa upp min stationära dator så jag kan jobba lite mer vettigt.
Katten har jag inte 100% bestämt när hon ska komma in i bilden, kanske när soffan, spisen och tvättmaskin är levererad. Eller när jag har en säng helt enkelt.

I morgon ska jag klippa mig och färga håret för första gången på salong (färgningen alltså) det ska bli jättekul och skönt att få sitta i lugn och ro och bli lite ompysslad. Blir lite stressad över att det inte blir mycket klart med lägenheten bara för det men försöker intala mig att jag behöver bromsa nu.
 
Äter frukost och önskar innerligt att det var möjligt att parkera i sängen hela dagen idag. Har sovit för lite senaste nätterna och vädret verkar bli precis så hemskt som väderleksprognosen påstod att det skulle bli... Varför kunde inte det här vädret ha varit igår när jag knappt behövde ut öth?
 
Var såå skönt att krypa ner under täcket igår redan 21.30 medan katterna fick vara ute inatt (med tanke på att hankatten väckte oss 02.30 häromnatten så är det ute som gäller) och ville gärna in halv fem imorse när sambons alarm ringde😄. Vi hade tydligen strömavbrott inatt 🙃.
 
Väntar på kollega så vi kan starta dagens roadtrip. Skulle också behöva prata med ett antal personer men kan inte prata med för många på samma dag utan att kunna anteckna samtidigt...

Första stoppet måste bli någonstans där man kan få te!
 
Jag vaknade upp med halsont och huvudvärk så blir hemma idag :grin: Troligen är det inget då en kollega var hemma förkyld förra veckan och jag är vaccinerad, men det måste ju följas. Så less :grin: Aja, katterna är nöjda, Lilla herrn har parkerat sig i mitt knä och sussar sött :love: Jag får nog vänta en stund innan jag äter frukost så han inte blir störd :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 204
Senast: Badger
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 249
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 174
Övr. Hund Vill gärna höra andras erfarenheter gällande rutiner till hundar. Har två terriers. En airedale och en mindre foxfröken på 11 år. Min...
Svar
12
· Visningar
928
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp