Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det har du väldigt rätt i! Har lagt mig nu. Ska köra lite med massagehammaren på benen, sedan borde jag försöka somna.Typ så. Men det är ju skönt när man väl är där
Det är fullt naturligt att ha ångest över nytt jobb, är ju en jättestor omställning i livet! Jag håller en tumme att ångesten lägger sig snart och att det visar sig va en riktigt bra arbetsplats du hamnat påÅngrar att jag bytte arbetsplats och har ångest
Eller så har jag bara ångest för att jag bytt arbetsplats. Jobbiga känslor är det och kunde hade jag nog bytt tillbaka. Men det kan jag inte. Och det blir väl kanske bra tillslut. Jag känner mig så dum
Johooo då, det har de visst det! (åtminstone vår) Ändå bra kämpat av den tycker jag, med tanke på vilken skitvår det varit!Syrenerna har inte slagit ut här ännu. Men än är det inte försent för handduk!
Fusk! Här i byn har jag bara sett knoppar.Johooo då, det har de visst det! (åtminstone vår) Ändå bra kämpat av den tycker jag, med tanke på vilken skitvår det varit!
Visa bifogad fil 70253