Vad gör vi? Del CXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sov lite längre än jag brukar sova. Hade tänkt vara och lämna fasteprov och då är det lite smart att sova längre så man slipper gå hungrig flera timmar på morgonen.
Men nu ösregnade det så jag hoppade över provet, försöker i morgon igen.
Kollar just nu nåt gränsbevakar-program.
 
Meh. Jag hade tagit fel på dag, ska klippa mig i morgon och inte idag. Har alltså stressat runt som en tok i onödan, pendeltåget gick inte pga elfel och jag stressade iväg på en buss och ringde för att säga att jag blir lite sen.

Sitter nu och äter lunch vid mitt matbord på matstolarna jag skruvade ihop i går. :)
 
Upptäckte att något plaskar från balkongen över mig så det är träsk i min blomlåda, tack och lov har jag inte hunnit plantera ut något så det får bli en plastsäck när det öser ner nästa gång. Verkar som det har plaskat rejält eftersom det ligger jord utspritt på balkongen. Hmm.

Behöver gå till ICA för att hämta ut två(2?) paket men drar mig för att trava iväg i vätan. Nu passar det nog bra att skruva upp bokhyllan tror jag
 
Tjoho det löser sig och jag kan få både säng och klippning i morgon.
Min pappa är världens snällaste och ställde om ett möte så han kan ta emot sängen och jag kan klippa mig.

Vad gör man när pappa är så fruktansvärt snäll och hjälper så mycket? Jag måste hitta på någon liten tack för all hjälp present :love:
 
Tjoho det löser sig och jag kan få både säng och klippning i morgon.
Min pappa är världens snällaste och ställde om ett möte så han kan ta emot sängen och jag kan klippa mig.

Vad gör man när pappa är så fruktansvärt snäll och hjälper så mycket? Jag måste hitta på någon liten tack för all hjälp present :love:
Bjud in han på en god middag du fixat själv, med efterrätt o allt, i din nya lägenhet :)
 
Behöver gnälla av mig lite.

Förkyld men negativt covidtest och en herpes som är aggressiv.
Behandlade i 5 dagar för 14 dagar sedan och har fått börja om igen med en ny femdagarskur.
Håller tummar och tår för att skovet psoriasis invers/svamp/herpes ger sig under sommaren så att den inplanerade ridturen i augusti blir av. (Vilda hästar
 
Burrrr... Not till mig själv: Elementen i den här lägenheten behöver ett par timmar på sig att kicka igång. 🥶
Bör väl förmodligen se till att försöka komma ihåg att lufta dem, det kan ju också vara problemet, förutom att de är äldre.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 204
Senast: Badger
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 250
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 178
Övr. Hund Vill gärna höra andras erfarenheter gällande rutiner till hundar. Har två terriers. En airedale och en mindre foxfröken på 11 år. Min...
Svar
12
· Visningar
928
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp