athena_arabians
Trådstartare
Har en kurrig gosekisse mellan mig och datorn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jösses vad jag saknar ihjäl mig efter katten.
De är luriga de där damerna. Jag har haft ett sto som skulle föla och var klar - med mjölk och allt.Börjar förstå varför mitt fölsto kniper för vem vill födas till de här skit vädret?! Lagom deprimerande när regnet öser ned ..
Låter inte som en dum idé allsBjud in han på en god middag du fixat själv, med efterrätt o allt, i din nya lägenhet
Haha ja vi har slagit vad om att den föds på Elitlopps Söndagen precis när final heatet går Vore så jäkla typiskt när matte och husse vill sitta bänkade framför TVn Dock tror jag de faktiskt är på G då hon sista dygnet ratat maten eller äter väldigt lite och istället står och stirrar ut i tomma intetTänk om det kommer på Elitloppsdagen
Haft en sån mamman till den här ska vara född sista februari men är född sista mars istället Kan lova att husses nerver var klena på slutet .. Som tur var hon uppstallad på stuteri då hon året innan förlorade en jätte stor Fölunge efter förlossningen. Men alltså man blir helt slutkördDe är luriga de där damerna. Jag har haft ett sto som skulle föla och var klar - med mjölk och allt.
Så slog det om och blev många minusgrader och snöoväder. Hon knep igen, tömde juvret och väntade tre veckor till.
Det var inte det minsta bra för mina nerver.
Kan inte mer än hålla med!Skitdag. Trött och hängig, skitdag på jobbet, stressad och allmänt bara bläääääääääh.
Tack! Det hade jag aldrig kunnat lista ut. Har inte läst Liftarens guide till galaxen.@Rosett
Lite tydligare kanske. 25:e Maj bär fans med sig en handduk till minne av författaren Douglas Adams och/eller en syrenkvist/blomma till minne av Terry Pratchett.