Bra jobbatRyckte in på mitt förra jobb och löste ett problem som chefen brottats med en vecka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra jobbatRyckte in på mitt förra jobb och löste ett problem som chefen brottats med en vecka.
Jisses Där behövs det en kattarme...
De enorma mängder de lovade oss har uteblivit. Istället har det småpissat hela dagen och kommer att regna smått imorgon också.Nu ösregnar det här också, verkligen vräker ner! Hur aktiverar man två galna vovvar? Jo, man tager ett stycke begagnat stall och gör om till nose work-område... hux flux så har man två nöjda vovvar som ligger och tuggar ben vid sina fötter
Samma här, jag vill ju vara ute nu! Trädgården väntar...De enorma mängder de lovade oss har uteblivit. Istället har det småpissat hela dagen och kommer att regna smått imorgon också.
Jag får myrkrypningar. Det mesta jag vill göra är utomhus. Så jag blir sittandes overksam inne.
Men nej, så hemskt! Jag beklagar!En god vän dog i natt
Tack, Jag visste inget fick beskedet på morgonen som en blixt. Jag visste att han hade cancer för ett par år sen och att han fick en nu något år senare men han fick metastaser i levern. Han sa inget. Jag visste inte.Men nej, så hemskt! Jag beklagar!
BeklagarTack, Jag visste inget fick beskedet på morgonen som en blixt. Jag visste att han hade cancer för ett par år sen och att han fick en nu något år senare men han fick metastaser i levern. Han sa inget. Jag visste inte.