Eller inte tyvärr....Odjuren är redan på fel sida om bäcken...Morr! Men ett som är säkert att det var himla hott med krämig kräftsoppa när sambon kom hem så värmen från soppa, en brasa och ett bad är fasen guld dessa dagar .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Herregud så mycket regn. Ja jo, alla skriver och pratar om det överallt. Såg precis att delar av min väg till/från jobbet är översvämmat nu. Det var "bara" mycket vatten där i eftermiddags. Undrar om det hinner sjunka undan tills jag ska cykla till jobbet
Den här eftermiddagen har jag annars mest vilat, och tvättat. Satt med killen jag träffar och tittade på ett gammalt avsnitt av Top Gear, drack te och åt choklad. Pratade sedan om allt möjligt och hamnade att prata om jobbiga saker också, slutade med att jag satt och grät som en tok och mådde allmänt piss, men, måste ändå säga att det känns något bättre nu när jag fått ur mig det. Han är så lugn och förstående hela tiden, och ger mig alltid utrymme att vara mig på alla sätt. Blev ändå att jag kände behov av en kopp te nu, så det blir sen kväll igen. Imorgon får det nog bli en tupplur efter jobbet...
Ta det lugnt, det ordnar sig!I dag har jag fått ihop ett skrivbord och två matstolar.
Utanför min port har naturen anlagt en pool
Tur jag har tränat mycket på att skruva ihop ikea möbler nu, i morgon ska vi skruva ihop en säng och jag kan ärligt säga att jag bävar inför det
Visserligen hade skrivbordet jag själv plockat ihop på Ikea ungefär 100 delar sammanlagt men något säger mig att jag kommer få psykbryt på klädseln till sängen.
Mamma ringde och tjatade om en massa smådetaljer hon tycker att jag ska fixa nu på en gång men jag orkade inte tjafsa och förklara att jag gör saker i princip hela tiden och behöver prioritera andra saker. Men nu är jag stressad över de där grejerna ändå - mest för att om jag inte ordnar dem snart blir det bara massa bråk.
Är jättepigg nu, var helt utpumpad nyss. Vad händer egentligen
Vad skönt att du mår bättre!Herregud så mycket regn. Ja jo, alla skriver och pratar om det överallt. Såg precis att delar av min väg till/från jobbet är översvämmat nu. Det var "bara" mycket vatten där i eftermiddags. Undrar om det hinner sjunka undan tills jag ska cykla till jobbet
Den här eftermiddagen har jag annars mest vilat, och tvättat. Satt med killen jag träffar och tittade på ett gammalt avsnitt av Top Gear, drack te och åt choklad. Pratade sedan om allt möjligt och hamnade att prata om jobbiga saker också, slutade med att jag satt och grät som en tok och mådde allmänt piss, men, måste ändå säga att det känns något bättre nu när jag fått ur mig det. Han är så lugn och förstående hela tiden, och ger mig alltid utrymme att vara mig på alla sätt. Blev ändå att jag kände behov av en kopp te nu, så det blir sen kväll igen. Imorgon får det nog bli en tupplur efter jobbet...
Har en hel drös av dem på balkongen. Ibland kommer Simba in med enMorr. *Jag har en husmus.
Hade ju en påse solrosfrön liggande på vedspisen förut och den blev allt tommaren för varje dag. Gillrde fäla men fick ingen fångst.
Idag tog jag ett äpple från skålen och upptäcker att det redan är någon som ätit på det. Under mitt Teams-möte sprang höge vederbörande fram och tillbaka i väggen på kontoret.
ARG!. Jag har katt och hund. Ingen av dem sköter sig just nu..
Snart sätter jag munkorg på dem och tar fram råttgiftet.
Visst är det mysigt!Ligger och tittar på hästen i kameran Hitills har hon gnäggat, stånkar och pustar när hon legat ned Mysigt och ligga och lyssna på när hon tuggar hö