Vad gör vi? Del CXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är nu klarvaken :crazy: Hade somnat till i soffan, sov helt otroligt bra och drömde mysiga drömmar om uteritter :love: Men då ringde telefonen med ett okänt nummer, dock påminde det om bakjoursnumret på jobbet så jag blev superorolig att mitt provsvar visade positivt :nailbiting: fast jag visste det var lite väl tidigt för svar... visade sig va en person som ringde i ett helt annat ärende tack och lov! Blev så orolig jag direkt efter loggade in på 1177, inget provsvar ännu, precis som jag egentligen visste 😅
Nu har jag kokat nytt kaffe, känns välbehövligt efter den uppvakningen :D Sen när jag fått i mig en kopp(eller två) ska jag ta mig an diskberget, blir skönt få bort det :)
 
Idag har jag inte gjort ett skit. Har haft sovmorgon och har levt i pyjamas hela dagen. Frukost vid kl 14 blev den halva pizzan jag igår inte orkade äta upp iom att jag var så trött. Vägrar svara i mobilen om det inte är någon mkt närstående.
Känner mig verkligen värd den här helt lediga dagen. Lär somna typ kl 20.😴
 
Skitdag på jobbet, mest pga vädret och rundan jag körde. Kunde dock prata en hel del med mina två favoritkollegor, så mot slutet av dagen blev humöret klart bättre ändå. Nu sitter jag nyduschad i soffan tillsammans med hundarna och väntar på att killen jag träffar ska bli klar med maten :p Känns lite dumt att han fixar allt med maten utan att jag hjälper till öht... Borde kanske erbjuda mig att diska sedan åtminstone.
 
20210527164241_1.webp

Övar lågflygningar!
 
Nyss hemkommen från bankmöte. Vi är fortfarande godkända för att ta lån på husbygget.

Satte mig en stund nu och studerade ett inlägg av en butik som säljer mensskydd till inköpspris. I kommentarsfältet är det flertal bland annat kvinnor som bittert skriver att de borde jobba för jämställdhet och därmed sälja billiga rakhyvlar till män också. Blir så fascinerad av människor.
Hyvlarna kan dom strunta i, det är bladen som är dyra som skam.
 
Har precis fått veta att sonen är godkänd och klar med ma1a. Så impad av det barnet som hade godkänt i matte först i vårterminen i årskurs 9. Flera år med IG och han klarar gymnasiets matte direkt. Så jag har en glad son här hemma över att han inte kommer läsa mer matte då hans inriktning endast kräver Ma1 :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 206
Senast: Badger
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 256
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 187
Övr. Hund Vill gärna höra andras erfarenheter gällande rutiner till hundar. Har två terriers. En airedale och en mindre foxfröken på 11 år. Min...
Svar
12
· Visningar
928
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Artros hos ung hund
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp