Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det är inte billigt att gå till veterinären precis.Betalt räkningar och fört över till sparkontot. Måste verkligen börja snåla ännu mer, har blött pengar senaste tiden pga alla veterinärbesök.
Hyvlarna kan dom strunta i, det är bladen som är dyra som skam.Nyss hemkommen från bankmöte. Vi är fortfarande godkända för att ta lån på husbygget.
Satte mig en stund nu och studerade ett inlägg av en butik som säljer mensskydd till inköpspris. I kommentarsfältet är det flertal bland annat kvinnor som bittert skriver att de borde jobba för jämställdhet och därmed sälja billiga rakhyvlar till män också. Blir så fascinerad av människor.
Tack för påminnelsen! Måste köpa nyponsoppa!Läkaren ringde nyss och var orolig över mina järnvärden trots att jag ätit en massa järntabletter. Ska ta nya prover och ser det inte bra ut skulle jag utredas vidare typ.
Får väl börja knapra spenat med apelsinjuice till..
Jag satte på rumpvärmen i bilenJag har eldat i kakelugnen och kaminen på kontoret
Gjorde jag med idag! Riktigt ruggigt.Jag satte på rumpvärmen i bilen
Jag blev godkänd!! Så nu väntar muntan imorgonBlir galen på att vänta på tentaresultat! Sådan jäkla ångest. Tror inte ens att jag klarade den men vill ändå veta någon gång!
De sa att den kommer under kvällen och jag tycker kvällen började för länge sedan