Denna veckan har varit gräsligt låååååååång, men imorgon är det FREDAG !!!! Och fint väder ska det bli, från och med lördag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mycket möjligt, jobbigt ändå såklart.Försöker äta järnrika grönsaker och det har alltid räckt innan, men inte nu.. Jag lutar åt att tro att det är en av medicinerna jag äter som förhindrar upptaget.
Men ja, jag gillar broccolisoppa så får väl äta mer av det.
Fyra spray är massor!Visst brukar man vänja sig fort vid lukter? Och tillslut inte tänka på dem eller lägga märke till lukterna.
Jag har känt av min parfym hela dagen
Nej jag har inte sprayat för mycket endast två små spurtar i vardera sida.
Brukar inte använda denna parfym till vardags utan skiftar mellan två andra men nu tog jag denna i morse av oklar anledning.
Undrar vad det är för ingrediens som gör att jag känner lukten hela dagen?
Säkert omöjligt att svara på men intressant hur luktsinnet fungerar
Jag skulle också säga att fyra är jättemkt. Har själv valt att gå över till parfymolja och tar typ en droppe till handlederna och en droppe på halsen.Visst brukar man vänja sig fort vid lukter? Och tillslut inte tänka på dem eller lägga märke till lukterna.
Jag har känt av min parfym hela dagen
Nej jag har inte sprayat för mycket endast två små spurtar i vardera sida.
Brukar inte använda denna parfym till vardags utan skiftar mellan två andra men nu tog jag denna i morse av oklar anledning.
Undrar vad det är för ingrediens som gör att jag känner lukten hela dagen?
Säkert omöjligt att svara på men intressant hur luktsinnet fungerar
Två sprayer en i vardera ända.Fyra spray är massor!
Jag menade två totalt. Sprayar aldrig 4 gångerJag skulle också säga att fyra är jättemkt. Har själv valt att gå över till parfymolja och tar typ en droppe till handlederna och en droppe på halsen.