Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pratade precis med en granne, en äldre mycket snäll tant. Hon berättade att hon är orolig pga vissa skumma typer som ibland rör sig här, blir rädd när hon märker att polisbilar är här i området osv. Slutade med att jag lovade att lämna en lapp i hennes brevlåda senare med mitt telefonnummer så att hon kan ringa om det är något, så kan jag ringa polisen (hon vågar inte) eller bara ta reda på vad som händer osv. Hon såg så oerhört lättad och glad ut. Tror att hon kommer känna sig tryggare bara av att veta att hon inte är helt ensam.
Precis det gjorde jag igår kväll också, av exakt samma anledning. Tack för en bra summering, jag försökte förklara för min sambo igår varför doften är så himla speciell men lyckades inte riktigt!Har plockat in en bukett med syren
Finns inget som gör mig så nostalgisk som syren, luktar skolavslutning och sommarlov och barnsliga förväntningar och ett liv utan måsten.
Visst är det helt underbart?! Jag tittar på BBC:s prognos och det ska ta mig tusan ligga runt 18-22 grader varenda dag under de närmsta 10 dagarna. ÄNTLIGEN!Äntligen är sommarvärmen här! Vilken skillnad det är i luften bara sådär från en dag till en annan, det är så mysigt! Är jag inte helt kaputt när jag kommer hem ikväll ska jag bygga en låda åt chilisarna och plantera ut dem.