Vad gör vi? Del CXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ah men skönt att jag inte är ensam om att ha blivit knäpp då :rofl: Undrar om det är någon ny försenad 30 årsskris?

För mig är det helt normalt 🙈 igår var jag inne på Jysk o köpte handdukar som passar färgen i badrummet nu och ett gäng som borde passa senare när jag bestämt hur det ska se ut.Eller så får jag göra badrummet efter färgen på handdukar :nailbiting::D
Jag har inte ens börjat med de där små detaljerna än. Min prognos är att jag kommer få det tufft :cry::D
 
För mig är det helt normalt 🙈 igår var jag inne på Jysk o köpte handdukar som passar färgen i badrummet nu och ett gäng som borde passa senare när jag bestämt hur det ska se ut.Eller så får jag göra badrummet efter färgen på handdukar :nailbiting::D

Jag beställde från just jysk, såg att dom hade kampanj och dom hade den gröna jag ville ha. Tog en uppsättning med mörkt grå också för då passar det både i nya badrummet (hoppas jag, är ju helt utrivet i dagsläget :rofl: ) och på lilla toan 😅
 
Kom på att jag måste vattna, höll på att vattna växterna som stod ute under skyfallet - kryddorna förutom basilikan - fuchsia, penséer i rena farten. Insåg sedan att det nog var onödigt :D

Köpte en hängande blomma jag inte kommer ihåg namnet på och grubblar på om den kan knökas ihop med lobelian i krukan som inte är jättestor
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 206
Senast: Badger
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 256
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 187
Övr. Hund Vill gärna höra andras erfarenheter gällande rutiner till hundar. Har två terriers. En airedale och en mindre foxfröken på 11 år. Min...
Svar
12
· Visningar
928
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Artros hos ung hund
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp