Vad gör vi? Del CXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ah men skönt att jag inte är ensam om att ha blivit knäpp då :rofl: Undrar om det är någon ny försenad 30 årsskris?

För mig är det helt normalt 🙈 igår var jag inne på Jysk o köpte handdukar som passar färgen i badrummet nu och ett gäng som borde passa senare när jag bestämt hur det ska se ut.Eller så får jag göra badrummet efter färgen på handdukar :nailbiting::D
Jag har inte ens börjat med de där små detaljerna än. Min prognos är att jag kommer få det tufft :cry::D

För mig är det helt normalt 🙈 igår var jag inne på Jysk o köpte handdukar som passar färgen i badrummet nu och ett gäng som borde passa senare när jag bestämt hur det ska se ut.Eller så får jag göra badrummet efter färgen på handdukar :nailbiting::D

Jag beställde från just jysk, såg att dom hade kampanj och dom hade den gröna jag ville ha. Tog en uppsättning med mörkt grå också för då passar det både i nya badrummet (hoppas jag, är ju helt utrivet i dagsläget :rofl: ) och på lilla toan 😅

Kom på att jag måste vattna, höll på att vattna växterna som stod ute under skyfallet - kryddorna förutom basilikan - fuchsia, penséer i rena farten. Insåg sedan att det nog var onödigt :D

Köpte en hängande blomma jag inte kommer ihåg namnet på och grubblar på om den kan knökas ihop med lobelian i krukan som inte är jättestor

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Har äntligen fått ett rum ledigt som ska byggas om till enbart klädkammare. Först ville jag ha en lyxig walk in closet som var öppen där...
Svar
0
· Visningar
158
Senast: Freazer
·
Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 472
Senast: Badger
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 815
Senast: Glimra
·
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
232
Senast: Entourage
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Intressanta uppfostringsmetoder?
  • Valp 2025