Vad gör vi? Del CXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ah men skönt att jag inte är ensam om att ha blivit knäpp då :rofl: Undrar om det är någon ny försenad 30 årsskris?

För mig är det helt normalt 🙈 igår var jag inne på Jysk o köpte handdukar som passar färgen i badrummet nu och ett gäng som borde passa senare när jag bestämt hur det ska se ut.Eller så får jag göra badrummet efter färgen på handdukar :nailbiting::D
Jag har inte ens börjat med de där små detaljerna än. Min prognos är att jag kommer få det tufft :cry::D

För mig är det helt normalt 🙈 igår var jag inne på Jysk o köpte handdukar som passar färgen i badrummet nu och ett gäng som borde passa senare när jag bestämt hur det ska se ut.Eller så får jag göra badrummet efter färgen på handdukar :nailbiting::D

Jag beställde från just jysk, såg att dom hade kampanj och dom hade den gröna jag ville ha. Tog en uppsättning med mörkt grå också för då passar det både i nya badrummet (hoppas jag, är ju helt utrivet i dagsläget :rofl: ) och på lilla toan 😅

Kom på att jag måste vattna, höll på att vattna växterna som stod ute under skyfallet - kryddorna förutom basilikan - fuchsia, penséer i rena farten. Insåg sedan att det nog var onödigt :D

Köpte en hängande blomma jag inte kommer ihåg namnet på och grubblar på om den kan knökas ihop med lobelian i krukan som inte är jättestor

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 149
Tjatter Jag gillar känslan när man kliver in på ett nystädat lite fånigt hotellrum Och även om jag älskar att kliva in i vårt hem så skulle...
Svar
4
· Visningar
324
Hemmet Jag har alltid bara tvättat allt i 40 grader. Nu börjar jag inse att allt kanske inte blir riktigt rent och behöver lite tips och trix... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
2 306
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 855
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka