Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är likadan. "nej nej den här skärbrädan passar inte i köket"Har kollat runt efter badlakan och handdukar till nya badrummet och letat efter exakt rätt grön färg. Jag har aldrig brytt mig om sånt förr. Vad har hänt? Vem är jag?
Ah men skönt att jag inte är ensam om att ha blivit knäpp då Undrar om det är någon ny försenad 30 årsskris?Jag är likadan. "nej nej den här skärbrädan passar inte i köket"
Liksom vad har jag blivit?
För mig är det helt normalt igår var jag inne på Jysk o köpte handdukar som passar färgen i badrummet nu och ett gäng som borde passa senare när jag bestämt hur det ska se ut.Eller så får jag göra badrummet efter färgen på handdukarJag är likadan. "nej nej den här skärbrädan passar inte i köket"
Liksom vad har jag blivit?
Ah men skönt att jag inte är ensam om att ha blivit knäpp då Undrar om det är någon ny försenad 30 årsskris?
Jag har inte ens börjat med de där små detaljerna än. Min prognos är att jag kommer få det tufftFör mig är det helt normalt igår var jag inne på Jysk o köpte handdukar som passar färgen i badrummet nu och ett gäng som borde passa senare när jag bestämt hur det ska se ut.Eller så får jag göra badrummet efter färgen på handdukar
För mig är det helt normalt igår var jag inne på Jysk o köpte handdukar som passar färgen i badrummet nu och ett gäng som borde passa senare när jag bestämt hur det ska se ut.Eller så får jag göra badrummet efter färgen på handdukar
Det är ju lite roligt också faktiskt Maken bryr sig inte om sådan smågrejer så jag får härja frittJag har inte ens börjat med de där små detaljerna än. Min prognos är att jag kommer få det tufft
Jag tog några grå, några mintgrönaktiga och ett set mörkt rosa.Jag beställde från just jysk, såg att dom hade kampanj och dom hade den gröna jag ville ha. Tog en uppsättning med mörkt grå också för då passar det både i nya badrummet (hoppas jag, är ju helt utrivet i dagsläget ) och på lilla toan
Min sambo vill inte att vi har samma färg på badlakanenDet är ju lite roligt också faktiskt Maken bryr sig inte om sådan smågrejer så jag får härja fritt
men men men ,det måste man ju haMin sambo vill inte att vi har samma färg på badlakanen
Min sambo vill inte att vi har samma färg på badlakanen
Din mamma ställer verkligen upp för dig!Snart är mamma här. Mamma. ❤