Verkligen!Din mamma ställer verkligen upp för dig!
Hon är guld värd. ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Verkligen!Din mamma ställer verkligen upp för dig!
Jag ställer upp säg bara vad för färg som gäller! /googlekvinnanJag har inte ens börjat med de där små detaljerna än. Min prognos är att jag kommer få det tufft
Den känner nog sig lite ignored hur länge sedan var det sen du plockade upp dem sist? Eller talade ömt till dem med lite laddning?När rösten i trådlösa hörlurarna ballar ur drog igång dem nyss och fick den här harangen
"Say answer. Battery high. Ignore. Say answer or ignore. Battery low. Call from answer. Battery low. Low battery. Shutting down. Ignore. "
Haha de laddades faktiskt ur en sådär 20 minuter senare, så jag antar att de är missnöjda med hur jag tar hand om dem.Den känner nog sig lite ignored hur länge sedan var det sen du plockade upp dem sist? Eller talade ömt till dem med lite laddning?
De vill nog ha kontakt ett tag! (Kontakt som i el-kontakt, satt i kontakt med kontakten med väggen ... hahaha *dad-humor*)Haha de laddades faktiskt ur en sådär 20 minuter senare, så jag antar att de är missnöjda med hur jag tar hand om dem.
Använder gör jag så gott som varje dag. Kanske vill bli lämnade ifred?
Om det inte är en enormt viktig träning just då som inte går att skjuta på någon dag är det bra att avboka för många reagerar med symtom, ont i kroppen osv efter sin andra dosAj då jag tar min nr 2 den 10 juni och träning med hästen sen på kvällen.
Försökte hämta ut p piller men det receptet hade tydligen gått ut. Varför går de ens ut? Fattar inte.
Nåja. Behöver inte nya förrän om 9 dagar, hoppas de hinner förnyas
Dessutom. Varför så krångligt att förnya på 1177? Måste komma ihåg var jag var och vem jag var hos plus exakt namn, dos, rekommendation osv. Kan ju se det på recept sidan men man kan ju inte hålla allt i huvudet och det går inte att hoppa fram och tillbaka mellan sidorna.
Löste det genom att ta en skärmdump
Har du inte haft din katt hos dig i den nya lägenheten hittills?Katt
Ni anar inte hur glad jag är över att ligga här på soffan och gosa katt.
Jag blir ordentligt masserad, pussad, kramad och får världens längsta blinkar
Nä. Sparky plus måla om lägenheten är lika med total katastrofHar du inte haft din katt hos dig i den nya lägenheten hittills?