Vad gör vi? Del CXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är ju som bekant mors dag på söndag så jag köpte blommor till henne nu. Och igår satt vi och pratade om mat, och jag hade ett recept på Biff Wellington som jag berättade för henne på skoj - slutade med att vi ska visst försöka göra det på söndag :nailbiting:
Hon är en sån där som svär när det inte går som det ska och säger att hon ska aldrig göra det mer 😅 såå... detta blir spännande! :rofl:
 
Haha de laddades faktiskt ur en sådär 20 minuter senare, så jag antar att de är missnöjda med hur jag tar hand om dem.
Använder gör jag så gott som varje dag. Kanske vill bli lämnade ifred? :cautious:
De vill nog ha kontakt ett tag! (Kontakt som i el-kontakt, satt i kontakt med kontakten med väggen ... hahaha *dad-humor*)


(Jag håller på att svettas ihjäl, misstänker att min hjärna reagerar på det med lite dålig humor :cautious:)
 
Försökte hämta ut p piller men det receptet hade tydligen gått ut. Varför går de ens ut? Fattar inte.
Nåja. Behöver inte nya förrän om 9 dagar, hoppas de hinner förnyas :nailbiting:

Dessutom. Varför så krångligt att förnya på 1177? Måste komma ihåg var jag var och vem jag var hos plus exakt namn, dos, rekommendation osv. Kan ju se det på recept sidan men man kan ju inte hålla allt i huvudet och det går inte att hoppa fram och tillbaka mellan sidorna.

Löste det genom att ta en skärmdump :p

Jag bryr mig inte om mer än att skriva namn på preparatet. Det har gått bra hittills :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 206
Senast: Badger
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 256
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 187
Övr. Hund Vill gärna höra andras erfarenheter gällande rutiner till hundar. Har två terriers. En airedale och en mindre foxfröken på 11 år. Min...
Svar
12
· Visningar
928
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Artros hos ung hund
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp