Vad gör vi? Del CXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Regn regn regn. Ska mest inte göra någonting idag, så mycket det bara går. Med undantag för ett besök hos psykologen (inte beredd :arghh:) så blir det te, soffa och bok mest.

Fint ändå :love:

Strömavbrott inatt, vaknade när elen kom tillbaka runt 05:10 av att varenda lampa slogs på på full styrka 😬😅
 
Heeeelvete vad regn! 47mm ska det komma det här dygnet. Jag ska snart ut och dela post på moped (Nej, inte mopedbil). Behöver köra jäkligt snabbt för att inte dränka posten, samtidigt som det tar längre tid när allt är blött och jag hatar regn. Kommer tveklöst ta en kopp te när jag kommer hem...
 
Ska samla ihop mig och åka iväg till stallet för lite terapi mockning. Tänker så de knakar, väger för och nackdelar mot varandra. Ska tänka ett par veckor enligt min läkare om jag vill ha en remiss till överviktsenheten för att diskutera operation helt ur medicinska synpunkt då jag har problem med hälsan. Men får väl göra som mamma säger skriva en lista på för och nackdelar 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 204
Senast: Badger
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 250
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 178
Övr. Hund Vill gärna höra andras erfarenheter gällande rutiner till hundar. Har två terriers. En airedale och en mindre foxfröken på 11 år. Min...
Svar
12
· Visningar
928
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp