och den som vill kan få på PM här.
Drar tillbaks, eftersom den tydligen inte går Men jag hittar nån annan väg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
och den som vill kan få på PM här.
Åhh jag som så gärna vill se!Drar tillbaks, eftersom den tydligen inte går Men jag hittar nån annan väg!
Åhh jag som så gärna vill se!
Det stämmer PRECIS lika bra här.....
Jag har förstått det. Tror sommaren är inställd generellt.Det stämmer PRECIS lika bra här.....
Stekt inlagd sill är en av de få sillrätter som jag faktiskt kan tycka är riktigt gott, men kombon med kaffe kanske inte är någon höjdare. Jag kan nästan känns smaken i munnen när du beskriver det !När vi nyss ätit skulle sambon göra en kopp kaffe. När han drack utbrister han:
"Vad fan smakar det här!?..... GAMMAL SILLRÖV!"
Japp, han hade ätit stekt, inlagd sill innan. Ingen kulinarisk hit men sillkaffe tydligen..
Ja, jag gjorde en kopp te till min baguette som hade o-fiskig fyllning. Han blev sugen på att hålla mig sällskap med en kopp kaffe efter sin mat. Det gick ju hel åt skogen.Stekt inlagd sill är en av de få sillrätter som jag faktiskt kan tycka är riktigt gott, men kombon med kaffe kanske inte är någon höjdare. Jag kan nästan känns smaken i munnen när du beskriver det !
Det är mest sillbenen som stör mig egentligen. Jag vill ha stora ben i fisk som man kan plocka bort, inte sådana här hårliknande saker som man förväntas äta....Ja, jag gjorde en kopp te till min baguette som hade o-fiskig fyllning. Han blev sugen på att hålla mig sällskap med en kopp kaffe efter sin mat. Det gick ju hel åt skogen.
Men en skål äppelkräm med granola verkade bota det hela. För sedan slank kaffet ned.
Sill är inte riktigt något jag tycker är gott. Är enig med dig. Den stekta och inlagda är iaf mindre osmaklig.