Målningen blev klar i dag och jag hann med att i lugn och ro mäta ut saker och hitta rätt grejer att köpa på lite olika ställen.
Mamma stressade massor både igår och idag om att vi skulle iväg och handla massa möbler som jag inte var 100% säker på att de skulle bli bra. Jag lyckades på något sätt säga nej så att hon lyssnade och det inte blev bråk
Händer inte ofta. För det mesta blir det världens bråk i flera timmar om man säger nej åt hennes idéer.
Upptäckte även att det inte finns något golv under kyl, frys, och diskmaskin
Kul överraskning, och vet inte om det räknas som dolt fel eller vad. Vi skulle flytta lite på frysen (är en sån där stor frys så vi fick vara 3 stycken) eftersom jag tappat ett örhänge som rullat in under där. Jag anser nog att det inte går att flytta på en gigantisk frys och kyl på visning? Får kanske rådfråga mäklaren i morgon.
Nu är jag dödstrött men inte fan kan jag sova för det. Tankarna är svåra att tysta och jag har en liten känsla av panik. Tror det är för att det var så konstigt att det inte blev bråk med mamma plus avsaknad av golv och krånglet det kommer att bli med det.
Jag tror inte att golv/tapet/klinker som saknas bakom möbler/vitvaror räknas som ett fel överhuvudtaget. Om det inte är ett fel så kan det heller inte vara ett dolt fel.
https://www.svenskfast.se/guider/dolda-fel/