Det vore nog klokt att sova någon annanstans i natt…Hur smart var det att måla precis innan man tänker sova i rummet som målats? det luktar färg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det vore nog klokt att sova någon annanstans i natt…Hur smart var det att måla precis innan man tänker sova i rummet som målats? det luktar färg!
Jag har provat på 2 olika ställen och en 3dje nuVar beställer du? Dottern vill testa
Det håller jag med om. Jag brukade stiga upp kl 4:45, men sedan i höstas sover jag en timme längre. Det är en himla skillnad. Att stiga upp innan kl 5 känns faktiskt som mitt i natten jämförelsevis....Imorgon går väckarklockan igång löjligt tidigt... innan 05:00 måste den ringa om jag ska hinna ta ut hästar i respektive gräshagar.
Det är en ENORM skillnad att vakna 05:00 och att vakna 06:00.
Halvligger i soffan och försöker övertala mig att plocka i ordning för imorgon osv. Vill inte! Har så mycket jobbigt att fixa med och inget bra att se fram emot Kan inte ens tänka att det är skönt när det är gjort, för det är bara "fixa saker för att kunna fixa fler jobbiga saker" som står på schemat, utöver jobbet då. Förstår verkligen inte hur folk gör för att orka med något alls, men ja, det är väl bland annat det som kanske går att reda ut lite hos psykologen. Fick tid dit till imorgon men var tvungen att avboka, så en av sakerna att göra imorgon är att ringa dit och be om ny tid Jag orkar inte.
Spännande!Imorgon börjar jag mitt nya jobb
Är nog lite nervös men mest förväntansfull!
Skam är min drivkraft i livet.Jag undrar en sak, Varför ska man skämmas för allt, Som jag, Min feta kropp, Min musik smak, Min röriga lägenhet, Mitt hår. Vem fan sår i en att man ska skämmas för allt?
Just för att den är kass Kollar mig igenom serier som egentligen inte är speciellt bra men tittar ändåTittar på Designated Survivor för att varva ned. Alltså.. Kasst manus, kasst skådespeleri, kassa karaktärer och kass handling. Varför kan jag inte låta bli den?
Jag brukar inte det, jag brukar vara petig. Men ja, vissa verkar vara omöjliga att sluta se på..Just för att den är kass Kollar mig igenom serier som egentligen inte är speciellt bra men tittar ändå