Vad gör vi? Del CXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det viner ilsket runt knutarna och jag....eldar..... :cautious: Nåja, det mår säkerligen tvätten, som hänger en liten bit ifrån kaminen, bara bra av. Det var ett rent under att vi fick flyttat höet från transporten till stallet utan att det blev det minsta blött. Det har annars störtregnat av och till hela dagen....

Jag sitter också och skriver. Just nu ett kapitel om en elegant bjudning i en lyxig Stockholmsvåning år 1893. Härlig att komma hemifrån lite grann under pandemin...... :D

Kollar på hjälp vi har köpt en bondgård och började diskutera renovering med sambon. Lite irriterad över att han mest ser problemen dock.

Vi har kört fast lite i ett läge med stort projekt och svårt att veta var man ska börja.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 141
Tjatter Jag gillar känslan när man kliver in på ett nystädat lite fånigt hotellrum Och även om jag älskar att kliva in i vårt hem så skulle...
Svar
4
· Visningar
324
Hemmet Jag har alltid bara tvättat allt i 40 grader. Nu börjar jag inse att allt kanske inte blir riktigt rent och behöver lite tips och trix... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
2 305
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 855
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka