Vad gör vi? Del CXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Grönt är jag inne på. Men lite orolig att det ska skära sig mot golvet eller bli mörkt. Dessutom är vardagsrummet grönt, det blir väldigt mycket grönt.. Fast grönt är ju skönt, det är sen gammalt.

Får väl vänta på att maken uttrycker sin åsikt också.
Jag hade ett grönt kök ganska ljust och det var väldigt trevligt lugnt men ändå energigivande
 
Undrar vad jag ska gora i dag ... utom att ga igenom kylar och frysar och bestamma vad vi ska ata i veckan. Jag brukar inte vara sa ordentlig, men jag har inte orkat laga mat sa ofta de senaste veckorna. Detta har lett till att jag hittat den basta "food cart" EVER. Mediterranean Food. Eller snarare, Grekisk mat. :p

Vi har tappat 30% av skolbuss schaufforer under pandemin ... och nu nar vi kor igen far vi andra langa och jobbiga dagar. Normalt sa kor man 2-3 timmar pa morgonen och lika sa pa eftermiddagen nar skolan ar slut. Nu kor jag 8-9 timmar de flesta dagar i veckan med ett kort uppehall i mitten ... om jag har tur. :cautious:
Naja, Tva och en halv vecka till och terminen ar slut ... sedan borjar sommar skolan.:p
 
@dobbis här ser man lite av vårt kök. :)
 

Bifogade filer

  • 20210523_172459.webp
    20210523_172459.webp
    136,4 KB · Visningar: 58
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 193
Senast: Badger
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 228
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 157
Övr. Hund Vill gärna höra andras erfarenheter gällande rutiner till hundar. Har två terriers. En airedale och en mindre foxfröken på 11 år. Min...
Svar
12
· Visningar
928
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21
  • Årets foderstater

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp