Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du är välkommen o hämta den,den kommer få en enkel biljett till tippen, förlåt! Och ja det blir ett Ikea bodbyn i grått.Alltså färgmässigt är det en katastrof, men river du ut det där köket och sätter in ett ikeakök blir jag djupt besviken på dig. Den där delen med glaslådor är jag otroligt avundsjuk på, det saknas i mitt kök.
Vi valde en blå/grå färg.
Mycket snyggare än mitt nya elände.@dobbis här ser man lite av vårt kök.
Du är välkommen o hämta den,den kommer få en enkel biljett till tippen, förlåt! Och ja det blir ett Ikea bodbyn i grått.
Jag kan inte ha ett kök i den höjden med diskbråck,får ju stå dubbelvikt
Nu har jag inga förebilder i min telefon, men ja det har varit lite jobb, vi höjde upp alla bänkar rejält och la nya bänkskivor. Målade alla skåp invändigt och lämnade alla luckor på lackning. Sen gjorde svågern handtag till luckor och lådor. Men ärligt den delen med glaslådor köper jag gärna av dig. Lite långt att åka till Skåne men om du kan ta med den en bit uppåt så kan jag åka under sommaren. Annars lägger du ut på någon facebook-grupp och säger att folk får köket mot avhämtning, det är poppis idag!Mycket snyggare än mitt nya elände.
Neeej, inte ett nytt ikeakök.... Det går rätt lätt att höja bänkarna.. En typisk 50-talsfärg på resten och köket blir kanon! Lite ommöblering av skåpen ät tillåtet.Du är välkommen o hämta den,den kommer få en enkel biljett till tippen, förlåt! Och ja det blir ett Ikea bodbyn i grått.
Jag kan inte ha ett kök i den höjden med diskbråck,får ju stå dubbelvikt
Jag kan ta med den hem till Töreboda,du får den gärna.Nu har jag inga förebilder i min telefon, men ja det har varit lite jobb, vi höjde upp alla bänkar rejält och la nya bänkskivor. Målade alla skåp invändigt och lämnade alla luckor på lackning. Sen gjorde svågern handtag till luckor och lådor. Men ärligt den delen med glaslådor köper jag gärna av dig. Lite långt att åka till Skåne men om du kan ta med den en bit uppåt så kan jag åka under sommaren. Annars lägger du ut på någon facebook-grupp och säger att folk får köket mot avhämtning, det är poppis idag!
Aldrig i livet! allt i huset är original 1930,utom färgen i köket och badrummet,tom kranen på skithuset så vill man tvätta sig i ljummet vatten får man fylla byttan.Neeej, inte ett nytt ikeakök.... Det går rätt lätt att höja bänkarna.. En typisk 50-talsfärg på resten och köket blir kanon! Lite ommöblering av skåpen ät tillåtet.
Är detta dit kök?Vilken färg som helst utom den som är där, eller i mitt nya hus (hua!!!) Visa bifogad fil 70085
Tror inte att du förstår hur lycklig jag blir av det! Töreboda är helt rimligt!Jag kan ta med den hem till Töreboda,du får den gärna.
Hela köket är en katastrof,här är andra sidan,jag bara varför??????????Är detta dit kök?
Färgkombinationen var ju... intressant.
Men ändå en charm med original kök så med nytt kakel och bättre färgval gör en stor skillnad. Byte av spis kanske också (beroende på hur bra den är), den ser rätt gammal ut kommer göra stor skillnad.
Orginal 30-tal, jösses! Aldrig renoverat nånstans över huvud taget? Snälla @dobbis , starta en renoveringstråd så vi får följa arbetet.Aldrig i livet! allt i huset är original 1930,utom färgen i köket och badrummet,tom kranen på skithuset så vill man tvätta sig i ljummet vatten får man fylla byttan.
Och 30-talet skriker lämna tillbaka..................................,det enda jag tänker behålla i original är trägolven och den fula grön akakelugnen som är för mycket jobb att slå ner + att jag gillar att elda i dom.
Visa bifogad fil 70104
Wow! Har aldrig riktigt fått kläm på hur man tvättar sig med ett sådant handfatAldrig i livet! allt i huset är original 1930,utom färgen i köket och badrummet,tom kranen på skithuset så vill man tvätta sig i ljummet vatten får man fylla byttan.
Och 30-talet skriker lämna tillbaka..................................,det enda jag tänker behålla i original är trägolven och den fula grön kakelugnen som är för mycket jobb att slå ner + att jag gillar att elda i dom.
Visa bifogad fil 70104
Toppen då har jag gjort någon glad,nu ska jag bara få ner den utan att sabba den,det ser nämligen ut som den inte har någon ovansida utan är fäst i skåpen där,men det kan nog någon händig fixa åt er. Titta inte på migTror inte att du förstår hur lycklig jag blir av det! Töreboda är helt rimligt!
Nej tom mattorna på trägolvet är original,dom kommer bryta sönder bara man petar på dom.Orginal 30-tal, jösses! Aldrig renoverat nånstans över huvud taget? Snälla @dobbis , starta en renoveringstråd så vi får följa arbetet.
Ja nä det såg faktiskt inte jättekul utHela köket är en katastrof,här är andra sidan,jag bara varför??????????
Visa bifogad fil 70105
Nä precis,man måste välja mellan skålla eller frysa ner händerna om man inte fyller handfatetWow! Har aldrig riktigt fått kläm på hur man tvättar sig med ett sådant handfat