Ingen kan låta bli att titta på en katastrof!Tittar på Designated Survivor för att varva ned. Alltså.. Kasst manus, kasst skådespeleri, kassa karaktärer och kass handling. Varför kan jag inte låta bli den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ingen kan låta bli att titta på en katastrof!Tittar på Designated Survivor för att varva ned. Alltså.. Kasst manus, kasst skådespeleri, kassa karaktärer och kass handling. Varför kan jag inte låta bli den?
En stackars mormorVad bytte du ut för stackare
Starta ett band!Jag med
Från det där stället på hörnet hyfsat nära centralen?Precis käkat en helt orimlig kycklingkebab i bröd i hotellsängen. Extrema mängder. Extremt såsigt.
Men jävla god sås
Det låter gräsligt! Har någon hämtat dig och kört dig till akuten?Nu är det kört. Väldigt ont i magen, kräks blod och har svimmat två gånger när jag låg ned av smärtan. Så väntar in hjälp..
Fan, jäkla mage!
Det blev soffanDet vore nog klokt att sova någon annanstans i natt…
Jo, så kan det nog vara... Är väl mest trött på att vara trött, och sur över att det som stjäl mesta energin är ett jobb där jag inte trivs. När chefen förra veckan frågade hur jag trivs på skala 1-10 så svarade jag helt ärligt 2 (tänker mig att blir det 1 så säger jag upp mig utan att bry mig om huruvida det finns annat jobb att gå till eller inte, jag har gjort det en gång, det jobbet var värre, på nuvarande jobbet finns ändå bra dagar). Trivs inte heller med hur jag bor, har varit sjuk eller skadad så mycket senaste tiden att det varit svårt att göra sådant som får mig att må bra osv och vädret är ju pissigt mest hela tiden. Hundarna är fantastiska och killen jag träffar är också jäkligt bra, resten är mest... bläh. Känns stundtals så jäkla meningslöst med allting bara, men lyckas inte heller göra något åt det. Just nu är det mest gå runt och hoppas på att det blir bättre senare någon gång, på något sätt som jag inte förstår riktigt hur det skulle vara.Du har låtit deppig rätt länge nu?
Har flera stycken hemma, men har aldrig haft någon tid över till att börjaJag har provat på 2 olika ställen och en 3dje nu
Men happydiamondpainting
Fyndiq
Och nu sista provar jag på wish
Men kolla bara hur lång tid de tar att få de levererat från happydiamondpainting och Fyndiq de kan skifta från bild till bild
Jo, så kan det nog vara... Är väl mest trött på att vara trött, och sur över att det som stjäl mesta energin är ett jobb där jag inte trivs. När chefen förra veckan frågade hur jag trivs på skala 1-10 så svarade jag helt ärligt 2 (tänker mig att blir det 1 så säger jag upp mig utan att bry mig om huruvida det finns annat jobb att gå till eller inte, jag har gjort det en gång, det jobbet var värre, på nuvarande jobbet finns ändå bra dagar). Trivs inte heller med hur jag bor, har varit sjuk eller skadad så mycket senaste tiden att det varit svårt att göra sådant som får mig att må bra osv och vädret är ju pissigt mest hela tiden. Hundarna är fantastiska och killen jag träffar är också jäkligt bra, resten är mest... bläh. Känns stundtals så jäkla meningslöst med allting bara, men lyckas inte heller göra något åt det. Just nu är det mest gå runt och hoppas på att det blir bättre senare någon gång, på något sätt som jag inte förstår riktigt hur det skulle vara.