Vad gör vi? Del CXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Målningen blev klar i dag och jag hann med att i lugn och ro mäta ut saker och hitta rätt grejer att köpa på lite olika ställen.

Mamma stressade massor både igår och idag om att vi skulle iväg och handla massa möbler som jag inte var 100% säker på att de skulle bli bra. Jag lyckades på något sätt säga nej så att hon lyssnade och det inte blev bråk :confused:
Händer inte ofta. För det mesta blir det världens bråk i flera timmar om man säger nej åt hennes idéer.

Upptäckte även att det inte finns något golv under kyl, frys, och diskmaskin :banghead:
Kul överraskning, och vet inte om det räknas som dolt fel eller vad. Vi skulle flytta lite på frysen (är en sån där stor frys så vi fick vara 3 stycken) eftersom jag tappat ett örhänge som rullat in under där. Jag anser nog att det inte går att flytta på en gigantisk frys och kyl på visning? Får kanske rådfråga mäklaren i morgon.

Nu är jag dödstrött men inte fan kan jag sova för det. Tankarna är svåra att tysta och jag har en liten känsla av panik. Tror det är för att det var så konstigt att det inte blev bråk med mamma plus avsaknad av golv och krånglet det kommer att bli med det.
 
Tittar på när madame äter upp halmen 😂 Gravida donnor, är de ständigt hungriga? Haha ingen egen erfarenhet på den punkten 😅 Kollar på serier samtidigt, kul vi har zoom möte idag klockan 09.00 .. 😴😴
 
Du har låtit deppig rätt länge nu? :(
Jo, så kan det nog vara... Är väl mest trött på att vara trött, och sur över att det som stjäl mesta energin är ett jobb där jag inte trivs. När chefen förra veckan frågade hur jag trivs på skala 1-10 så svarade jag helt ärligt 2 (tänker mig att blir det 1 så säger jag upp mig utan att bry mig om huruvida det finns annat jobb att gå till eller inte, jag har gjort det en gång, det jobbet var värre, på nuvarande jobbet finns ändå bra dagar). Trivs inte heller med hur jag bor, har varit sjuk eller skadad så mycket senaste tiden att det varit svårt att göra sådant som får mig att må bra osv och vädret är ju pissigt mest hela tiden. Hundarna är fantastiska och killen jag träffar är också jäkligt bra, resten är mest... bläh. Känns stundtals så jäkla meningslöst med allting bara, men lyckas inte heller göra något åt det. Just nu är det mest gå runt och hoppas på att det blir bättre senare någon gång, på något sätt som jag inte förstår riktigt hur det skulle vara.
 
Jag har provat på 2 olika ställen och en 3dje nu

Men happydiamondpainting
Fyndiq
Och nu sista provar jag på wish


Men kolla bara hur lång tid de tar att få de levererat från happydiamondpainting och Fyndiq de kan skifta från bild till bild
Har flera stycken hemma, men har aldrig haft någon tid över till att börja
 
Jo, så kan det nog vara... Är väl mest trött på att vara trött, och sur över att det som stjäl mesta energin är ett jobb där jag inte trivs. När chefen förra veckan frågade hur jag trivs på skala 1-10 så svarade jag helt ärligt 2 (tänker mig att blir det 1 så säger jag upp mig utan att bry mig om huruvida det finns annat jobb att gå till eller inte, jag har gjort det en gång, det jobbet var värre, på nuvarande jobbet finns ändå bra dagar). Trivs inte heller med hur jag bor, har varit sjuk eller skadad så mycket senaste tiden att det varit svårt att göra sådant som får mig att må bra osv och vädret är ju pissigt mest hela tiden. Hundarna är fantastiska och killen jag träffar är också jäkligt bra, resten är mest... bläh. Känns stundtals så jäkla meningslöst med allting bara, men lyckas inte heller göra något åt det. Just nu är det mest gå runt och hoppas på att det blir bättre senare någon gång, på något sätt som jag inte förstår riktigt hur det skulle vara.

Tråkigt att läsa, hoppas du mår bättre snart! Är livet grått för länge så är det kanske klokt att söka hjälp.
 
Ska snart hämta mitt kaffe, äldsta sonen ska vara hos tandläkare 09:30. Tvekar om jag ska med in, då han ändå är 16 år men samtidigt så är han ganska fåordig om vad de säger. Eller om jag ska stanna i bilen för att han faktiskt kan gå in själv.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 200
Senast: Badger
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 236
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 160
Övr. Hund Vill gärna höra andras erfarenheter gällande rutiner till hundar. Har två terriers. En airedale och en mindre foxfröken på 11 år. Min...
Svar
12
· Visningar
928
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp