Fläskytterfilé, broccoliris, buljongtärning, kokosmjölk, chiliflakes och peppar.... Blir spännande att se om detta kan bli en hyfsat god gryta.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet ju inte riktigt hur det ser ut hos dig, men jag har fäst mina balkonglådor längsmed staketet med cable ties. Sitter som fan.Hittat dem! En hade hamnat på marken och en i grannens balkonglåda. Puh. Problemet är bara att fästena inte fäster där jag behöver dem att fästa. Men de är så jäkla snygga och rymmer så mycket att jag funderar på hur jag ska fästa dem.
Funderar på locite utomhustejp och sedan fylls de ju av jord så det blir ändå viss tyngd och sedan stoppa in 'fyllning' där det glipar.
Jag vet ju inte riktigt hur det ser ut hos dig, men jag har fäst mina balkonglådor längsmed staketet med cable ties. Sitter som fan.
Vet du om man kan klippa persikoträdet nu?Det är en hassel
Ingen aning.Vet du om man kan klippa persikoträdet nu?
Kan, kan man säkert. Frågan är om det är så bra. Träd savar ju just nu.Vet du om man kan klippa persikoträdet nu?
Tack, då väntar jag nog ändå.Kan, kan man säkert. Frågan är om det är så bra. Träd savar ju just nu.
Hittade detta:
Beskära persika - Trädgårdstrollet (tradgardstrollet.se)