Vad gör vi del CXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Usch. Sitter och håller i huset. Det blåser så jag tror taket ska lyfta. Det är nära 10 grader ute men man fryser halvt ihjäl om man går ut.

SMHI lovar nattfrost och lite snö eller regn närmaste veckan. Föga lockande att gå ut. Varken på promenad eller för trädgårdsjobb. :(
 
Har varit ut med hundarna, det är SVINKALLT och blåser småspik så nu kurar vi inne igen och jag har precis påbörjat säsong två av "The Exorcist"... enda problemet är att jag av någon anledning har "My Boy Lollipop" på rundgång i huvudet och det pajar stämningen fullständigt.
 
Usch. Sitter och håller i huset. Det blåser så jag tror taket ska lyfta. Det är nära 10 grader ute men man fryser halvt ihjäl om man går ut.

SMHI lovar nattfrost och lite snö eller regn närmaste veckan. Föga lockande att gå ut. Varken på promenad eller för trädgårdsjobb. :(
Samma skräp här. Cirka 5 grader varmt och superblåsigt. Jag eldar. Imorgon visar de snö i prognosen här också.... :down:
 
Har två lösningar på nuvarande situation som jag kan leva med mentalt.

Båda innebär att jag blir frikopplad från företag och strul och att pappan ändå har någonstans att bo. Det ena dröjer lite längre innan det är genomförbart men jag tror det är bäst i längden.

Imorgon tänker jag ta med barnet och köpa fika på hyfsat lokalt café och sedan fylla bilen med penséer och plantjord 😁 Det kan ju vara lite fint här så länge vi är kvar.
 
Kollar en c film på primevideo
Ångesten får det att krypa i hela kroppen samtidigt som jag är astrött.
Men jag går inte till Ica som jag numer har 3 minuter till och köper godis.
De har öppet till 21 så möjligheten finns ju
 
Vaknade med ont i hals, snuvig, huvudvärken from hell och känner mig helt överkörd. Har ställt in alla aktiviteter och legat på soffan framför serie.
Vovvi älskar när matte är sjuk och ligger still så hon kan igla sig på en. Sambon tyckte det var lugnt och skönt! :laugh:
Här har det blåst satan. Det lät nästan som någon spelade trumpet en sväng. 🎺
 
Har begått bak igen :D när mina föräldrar var här senast så uttryckte min kära styvfar att ”oj vad goda, får jag ta en till? Jag är så dålig på att baka och mamma äter ju lchf nu...” 😂 så han får ett par längder i födelsedagspresent nu :)
6623F755-5234-4603-B87D-A5800ED6200A.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
70 71 72
Svar
1 434
· Visningar
40 192
Senast: tanten
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 079
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 151
Hemmet Det finns ett utrymme på ovanvåningen av trappen i sommarstugan som fungerat som extrasäng/skrymsle under taket. Nu börjar taket behöva...
Svar
7
· Visningar
469

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp