Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var hittade du den!Färdig med sovrummet och bara njuter av den lugna färgen (tidigare kritvita väggar och tak).
Börjar nu se mer som jag skulle vilja fixa som kontoret fast det är inget akut så direkt men ändå.
Hittade denna och tänkte av någon anledning på @Tranan
Packa ner sakerna tills du ska flytta. Det är väl inte så långt bort innan du gör det?!Vaken. Sov jättegott och vaknade med ett ryck när katten hoppade upp där hon inte får vara.
På en 2,3 meter hög garderob har jag saker jag är riktigt rädd om. Porslinshäst från gammel gammelmormor, förra kattens aska, förra kattens minneslåda, ett gäng glasgrejer mm. Sköra grejer med sentimentalt värde.
Hon får inte hoppa upp där och hon vet att hon inte får. Blev skitarg och fick panikartat dra fram stege och springa upp och nerför stegen för att få ner alla grejer. Sen skulle jag ta ner katten och då blir jag fräst på
Sa åt henne att det fan är jag som ska fräsa på dig
Fick ner henne tillslut och arg som ett bi satte jag ner henne på golvet.
Nu sitter hon ständigt 3 meter bort och tittar på mig med stora ögon. Jag dricker vatten och taggar ner, blev alldeles torr i munnen och svettig av hela grejen.
Katt får icke sova i mattes rum inatt, och i morgon får jag försöka säkra upp så hon omöjligt kan hoppa.
RustaVar hittade du den!
Äsch då! Fann du dem?Fuuuuuck. Jag försöker sätta fast blomlådorna och båda plastfästena har nu trillat ner på marken. Måste ut och lega. Bugger, bugger, bugger
Åh, de verkar ha fått in en hel del nytt nu ! Jag såg genast ett par möjligheter till sovrummet.....Rusta