Vad gör vi del CXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är hos pappa och ska snart äta gofrukost :d Sen blir det en liten tågresa hem med lillkatten Freja. Hon är så jäkla duktig, helcool dam som tycker äventyr är lajbans :D Lilla herrn väntar på oss, han fick stanna hemma med bästa kattvakten som avgudar och skämmer bort honom fullständigt :heart
 
Otroligt vad mycket man gör, när man tänker att man inte har gjort någonting på hela påsklovet. Ungefär halva bestod ju i och för sig av karantän.... :meh:

Men jag har läst mycket, och reflekterat MASSOR över "min" barngrupp och hur jag kan använda alla tips i boken som jag har läst. Känner mig peppad att komma tillbaka och, förhoppningsvis, implementera en del av idéerna.

Jag har skrivit en del på min andra bok. Kanske inte så mycket som jag hade tänkt mig, men jag försöker njuta av processen. Försöker "resa" med mina karaktärer och uppleva det som händer med dem. Det tar tid.

Jag har botaniserat på Tradera, i brist på att kunna gå på loppisar, och gjort två riktigt fina fynd. Som jag nu väntar otåligt på :) !!

Så inte har jag gjort "ingenting" inte :) !
 
En viss liten hamster har barrikaderat in sig i sitt hus inatt. Här ska ingen komma in!
IMG_20210405_100142_238.webp
 
De försökte ha getter på ridskolan. De fick tillslut flytta till en av ridlärarna efter att ha stört tillräckligt många lektioner :angel: väl hos ridläraren så sa mannen till slut att det var han eller getterna, efter att en av dem klättrat upp på logen och stångas ut ett fönster och typ fastnat :rofl:

Tur det är maken som vill ha och jag som djurälskare har ju svårt att säga nej :angel: 😂 Har sagt att vi såklart ska prova om han vill ha getter men att vi får ha med i beräkningen att vi kan få jaga dom över hela bygden haha.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
71 72 73
Svar
1 440
· Visningar
40 380
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 081
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 151
Hemmet Det finns ett utrymme på ovanvåningen av trappen i sommarstugan som fungerat som extrasäng/skrymsle under taket. Nu börjar taket behöva...
Svar
7
· Visningar
469

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Tråden för spår
  • Retrievertråden

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp