Vad gör vi del CXXVII

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Stort grattis pÄ födelsedagen @parellikusken!

58b8d8a96adb81efbb24e966429471c2.jpg
 
Kontraströntgen gjord. Remiss till huvud MRI skrivs. Möjligtvis fÄr jag Äka hem idag men inget löfte. :banana:

Ben ska jag gĂ„ till huslĂ€kare eg VC om som kan remittera mig till rĂ€tt mottagning. Jaja vad Ă€r en mottagning till? Som tur Ă€r har jag redan tid bokad den 9 april. Äta omeprazol och Movicol (?) NĂ€r de uteslutit magsĂ„r. Lite mindre blĂ„slagen och efter Ă€nnu mer grĂ€vande i arm och hĂ€nder varav en trĂ€ffade en nerv för att sĂ€tta en ny infart vill jag verkligen hem. :bump:
 
Vaknade före tuppen med halsont som sitter i men kĂ€nner mig torr sĂ„ antar jag kan ha dragit bĂ„de en och flera stockar i natt 😂😝. Öm högerarm sen jag vispade en halvliter vispgrĂ€dde för hand igĂ„r och trĂ€ningsvĂ€rk av ridningen som jag gjorde ett försök att bota genom att rida idag med 😄. Blev gofrukost och sĂ„klart Ă€gg och sill :d. Fick lite lagom brĂ„tt för att hinna med stallkompisarna som var klara sĂ„ jag missade jackan sĂ„ vart lite kallt dĂ€r vinden kom Ă„t men vad Ă€r vĂ€l en bal pĂ„ slottet 😅, njutningen var Ă€ndĂ„ pĂ„ topp 😍.
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt pÄ morgonen ÀndÄ. Hon mÄste ju patrullera Àgorna!
69 70 71
Svar
1 410
· Visningar
39 560
Kultur Jag lÄste förra trÄden eftersom den var uppe i 2000 inlÀgg men tÀnkte att vi kan fortsÀtta dela med oss av fina bilder hÀr :) Jag börjar...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 068
  • LĂ„st
Tjatter HÄller pÄ att fixa middag, det blev en lÄng arbetsdag idag. Katten har fÄtt middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 148
Hemmet Det finns ett utrymme pÄ ovanvÄningen av trappen i sommarstugan som fungerat som extrasÀng/skrymsle under taket. Nu börjar taket behöva...
Svar
7
· Visningar
469

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • TvĂ€ttstugedrama
Tillbaka
Upp