Vad gör vi del CXXVII

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Stort grattis pÄ födelsedagen @parellikusken!

58b8d8a96adb81efbb24e966429471c2.jpg

Kontraströntgen gjord. Remiss till huvud MRI skrivs. Möjligtvis fÄr jag Äka hem idag men inget löfte. :banana:

Ben ska jag gĂ„ till huslĂ€kare eg VC om som kan remittera mig till rĂ€tt mottagning. Jaja vad Ă€r en mottagning till? Som tur Ă€r har jag redan tid bokad den 9 april. Äta omeprazol och Movicol (?) NĂ€r de uteslutit magsĂ„r. Lite mindre blĂ„slagen och efter Ă€nnu mer grĂ€vande i arm och hĂ€nder varav en trĂ€ffade en nerv för att sĂ€tta en ny infart vill jag verkligen hem. :bump:

Vaknade före tuppen med halsont som sitter i men kĂ€nner mig torr sĂ„ antar jag kan ha dragit bĂ„de en och flera stockar i natt 😂😝. Öm högerarm sen jag vispade en halvliter vispgrĂ€dde för hand igĂ„r och trĂ€ningsvĂ€rk av ridningen som jag gjorde ett försök att bota genom att rida idag med 😄. Blev gofrukost och sĂ„klart Ă€gg och sill :d. Fick lite lagom brĂ„tt för att hinna med stallkompisarna som var klara sĂ„ jag missade jackan sĂ„ vart lite kallt dĂ€r vinden kom Ă„t men vad Ă€r vĂ€l en bal pĂ„ slottet 😅, njutningen var Ă€ndĂ„ pĂ„ topp 😍.

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Tjatter Dags för Ärets trÄd! Vad ska ni Àta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon Àr bortbjudna till vÀnner och har fÄtt i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 128
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte ivÀg pÄ nÄgot i Är. Men vad ska jag göra för mat? Vi Ät pizza...
Svar
16
· Visningar
492
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag frÄn thaivagnen!
88 89 90
Svar
1 797
· Visningar
48 587
Tjatter Har ni nÄgon smÄlustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att Àr nÄgot som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 096

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Störiga saker vi stör oss pĂ„, del 37.
  • InredningstrĂ„den nr3

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka