Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var köper man den där hummusen? Jag har inte sett den (men inte tittat så noga heller erkännes ).
Jag har 400 000 att betalaJag hade nog satt pengarna nånstans med bra avkastning istället och fortsatt betala av skulden varje månad.
Var tvungen att kolla hur mycket jag själv har kvar att betala. 197 000.
Tack och god natt.
Det var 3 personer i affären det får vara 82. De har fått upp en digaital skylt som berättar detta. När jag gick hem var det 8 i affären, Jag såg en person som handlade samtidigt som jag så trångt var inte inte.På väg till affären. Hoppas det Inte är trångt såhär tidigt. Måste köpa kattmat för det har jag glömt.
Alltså, ångesten. På riktigt.
Adressändrar och får frågan jag om jag verkligen inte ska flytta med barnet. Vi har tänkt att han står kvar på nuvarande adress. För inte är man väl skriven på två adresser om man bor växelvis hos sina föräldrar... ?
KRAM. Vi har alltid varit skrivna hos en förälder men det har spelat mindre roll i praktiken.Alltså, ångesten. På riktigt.
Adressändrar och får frågan jag om jag verkligen inte ska flytta med barnet. Vi har tänkt att han står kvar på nuvarande adress. För inte är man väl skriven på två adresser om man bor växelvis hos sina föräldrar... ?
Tack! Det är väl så... men det knep till i mammahjärtatKRAM. Vi har alltid varit skrivna hos en förälder men det har spelat mindre roll i praktiken.
En hovis jag hade hyrde gård av en (ö-)känd politiker. Det visade sig vara mycket svartmögel här och där inne i boendet. De stred något så in i helsike för att få hyresvärden att åtgärda det. Hovis sambo hade MS och var jättesjuk. Inte kul att tänka sig sambo och barn bo i mögelhus och bli kanonsjuka. De fick helt enkelt bo hos släkt till slut för att inte barnet skulle bli sjuk och för att försöka hålla någon form av lugn så inte MS:en förvärrades. Hovis sov på en soffa i sadelkammaren iom att gård och djur behövde skötas.Usch för några dagar sedan läste jag en nyhetsartikel om en bostad i Malmö som var helt förstörd av mögel. Inte bara lite utan verkligen helt förstörd. Började tänka på detta nu av någon anledning och det börjar krypa i hela kroppen. Tänker hur är det ens möjligt att det kan bli så? Tänk att kliva in hemma efter en semester och allt är förstört.
Nä fy varför börjar jag tänka på sådant utan anledning? Var ju flera dagar sedan jag läste den och ändå ser jag väggarna som om de vore framför mig och får kväljningar
Ska försöka ignorera detta och hitta på någonting annat.