Vad gör vi del CXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag verkar bli kvar minst en dag till. Det ska göras några röntgen/mri på diverse kroppsdelar och lite andra saker men inget har hänt idag. Så chanserna att allt blir gjort imorgon ställer jag mig tvivlande till. Påskhelgen är nog den sunkigaste helgen att hamna på sjukhus under året. Jag har dock likt Edmond Dante ej förlikat mig med mitt grymma öde.

Mina prioriteringar vid ambulansfärd visade sig vara helt rätt. Platta, mobil, laddare till båda samt hörlurar. Men hittade även i väskan en... avokado. Jag köpte hem några för att göra guacamole av. I paniken över stundande färd följde den med.Nu mognar den i min väska på SöS.

Tänker sorgset på lammstek jag och katten skulle festa på i påsk. Klickat hem melass (ej granngården) så jag kan göra riktiga bbq baked beans i ren urtråkan.
 
Jag verkar bli kvar minst en dag till. Det ska göras några röntgen/mri på diverse kroppsdelar och lite andra saker men inget har hänt idag. Så chanserna att allt blir gjort imorgon ställer jag mig tvivlande till. Påskhelgen är nog den sunkigaste helgen att hamna på sjukhus under året. Jag har dock likt Edmond Dante ej förlikat mig med mitt grymma öde.

Mina prioriteringar vid ambulansfärd visade sig vara helt rätt. Platta, mobil, laddare till båda samt hörlurar. Men hittade även i väskan en... avokado. Jag köpte hem några för att göra guacamole av. I paniken över stundande färd följde den med.Nu mognar den i min väska på SöS.

Tänker sorgset på lammstek jag och katten skulle festa på i påsk. Klickat hem melass (ej granngården) så jag kan göra riktiga bbq baked beans i ren urtråkan.
Så trist :( ! Men vad skönt ändå att du blir grundligt genomgången, och att du fick med dig lite saker att roa dig med :up: ! På typ Tradera kan man ju spendera några timmar om man vill....har jag hört..... :angel::D
 
Vårt förra hus är till salu igen. Spännande att titta på interiörbilderna. De har lagt nya golv, och det var något som verkligen behövdes. Men sedan har det gjort några "spännande" val, som t.ex. att måla varenda dörr i huset svart (båda spegeldörrar och "vanliga"). Fast vad vet jag? Det kanske är någon ny trend som otrendiga jag helt har missat..... :D
 
Jag verkar bli kvar minst en dag till. Det ska göras några röntgen/mri på diverse kroppsdelar och lite andra saker men inget har hänt idag. Så chanserna att allt blir gjort imorgon ställer jag mig tvivlande till. Påskhelgen är nog den sunkigaste helgen att hamna på sjukhus under året. Jag har dock likt Edmond Dante ej förlikat mig med mitt grymma öde.
Jag rekommenderar inte julhelgen heller. Det suger rejält, inlagd 23/12 kom inte hem förrän mellandagarna efter hjärtoperation.
 
album_1f29qd2mk.gif

Spelar spel :D Jag är Thundercunt :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
69 70 71
Svar
1 408
· Visningar
39 454
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 062
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 143
Hemmet Det finns ett utrymme på ovanvåningen av trappen i sommarstugan som fungerat som extrasäng/skrymsle under taket. Nu börjar taket behöva...
Svar
7
· Visningar
469

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp