Vad gör vi del CXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dippar morötter i Zeinas hummusmix, så sanslöst goda hummusar alla tre smaker :love:! (Original, chili och soltorkad tomat för de som undrar :D!)

BAB3CF78-9C8D-4952-8048-0171C69D71DF.webp
 
Försöker minska mina utgifter. Är det värt att betala av CSN? Det är ändå rätt mycket pengar kvar; cirka 66 000 kr och jag betalar i dagsläget cirka 600 kr i månaden.

Att betala hela summan är en väldigt stor kostnad för mig. Jag tänker att det är dumt att betala av den i en klump.

(svarar på min egen fråga :laugh:)
 
Försöker minska mina utgifter. Är det värt att betala av CSN? Det är ändå rätt mycket pengar kvar; cirka 66 000 kr och jag betalar i dagsläget cirka 600 kr i månaden.

Att betala hela summan är en väldigt stor kostnad för mig. Jag tänker att det är dumt att betala av den i en klump.

(svarar på min egen fråga :laugh:)

Det är dumt! Toppenbra ränta ju. Bättre att investera de pengarna i annat.
 
Försöker minska mina utgifter. Är det värt att betala av CSN? Det är ändå rätt mycket pengar kvar; cirka 66 000 kr och jag betalar i dagsläget cirka 600 kr i månaden.

Att betala hela summan är en väldigt stor kostnad för mig. Jag tänker att det är dumt att betala av den i en klump.

(svarar på min egen fråga :laugh:)

Jag hade nog satt pengarna nånstans med bra avkastning istället och fortsatt betala av skulden varje månad.

Var tvungen att kolla hur mycket jag själv har kvar att betala. 197 000.
Tack och god natt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
69 70 71
Svar
1 408
· Visningar
39 454
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 062
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 143
Hemmet Det finns ett utrymme på ovanvåningen av trappen i sommarstugan som fungerat som extrasäng/skrymsle under taket. Nu börjar taket behöva...
Svar
7
· Visningar
469

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp