Vad gör vi del CXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dippar morötter i Zeinas hummusmix, så sanslöst goda hummusar alla tre smaker :love:! (Original, chili och soltorkad tomat för de som undrar :D!)

BAB3CF78-9C8D-4952-8048-0171C69D71DF.webp

Försöker minska mina utgifter. Är det värt att betala av CSN? Det är ändå rätt mycket pengar kvar; cirka 66 000 kr och jag betalar i dagsläget cirka 600 kr i månaden.

Att betala hela summan är en väldigt stor kostnad för mig. Jag tänker att det är dumt att betala av den i en klump.

(svarar på min egen fråga :laugh:)

Försöker minska mina utgifter. Är det värt att betala av CSN? Det är ändå rätt mycket pengar kvar; cirka 66 000 kr och jag betalar i dagsläget cirka 600 kr i månaden.

Att betala hela summan är en väldigt stor kostnad för mig. Jag tänker att det är dumt att betala av den i en klump.

Det är dumt! Toppenbra ränta ju. Bättre att investera de pengarna i annat.

Jag hade nog satt pengarna nånstans med bra avkastning istället och fortsatt betala av skulden varje månad.

Var tvungen att kolla hur mycket jag själv har kvar att betala. 197 000.
Tack och god natt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 128
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
88 89 90
Svar
1 786
· Visningar
48 246
Senast: Hermelin
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 096

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka