Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det låter jobbigt, gör det imorgonJag har inte fått nåt gjort idag..så nu ska jag städa.
Det låter jobbigt, gör det imorgon
Åh, hummus!Dippar morötter i Zeinas hummusmix, så sanslöst goda hummusar alla tre smaker ! (Original, chili och soltorkad tomat för de som undrar !)
Visa bifogad fil 67264
Känner mer att det är något fel på tempen, eller var den fryst när ni la in den?Joråsatteee.. tempen i lammsteken i ugnen visar 2 grader trots att sambon stekt och öst den i en evighet innan. Det blir bra det här! Vi får käka den till frukost förmodligen.
Var köper man den där hummusen? Jag har inte sett den (men inte tittat så noga heller erkännes ).Dippar morötter i Zeinas hummusmix, så sanslöst goda hummusar alla tre smaker ! (Original, chili och soltorkad tomat för de som undrar !)
Visa bifogad fil 67264
Försöker minska mina utgifter. Är det värt att betala av CSN? Det är ändå rätt mycket pengar kvar; cirka 66 000 kr och jag betalar i dagsläget cirka 600 kr i månaden.
Att betala hela summan är en väldigt stor kostnad för mig. Jag tänker att det är dumt att betala av den i en klump.
(svarar på min egen fråga )
Försöker minska mina utgifter. Är det värt att betala av CSN? Det är ändå rätt mycket pengar kvar; cirka 66 000 kr och jag betalar i dagsläget cirka 600 kr i månaden.
Att betala hela summan är en väldigt stor kostnad för mig. Jag tänker att det är dumt att betala av den i en klump.
(svarar på min egen fråga )
Enligt herrn i huset hade den tinat. I beg to differ!Känner mer att det är något fel på tempen, eller var den fryst när ni la in den?
Så bra, då beslutar vi detDet är dumt! Toppenbra ränta ju. Bättre att investera de pengarna i annat.
Jag står på din sidaEnligt herrn i huset hade den tinat. I beg to differ!
Var vi än står så står vi hungriga!Jag står på din sida
Var köper man den där hummusen? Jag har inte sett den (men inte tittat så noga heller erkännes ).