Ska fixa fram räkor, rökt lax, ägg och macka snart.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är en hasselTrädet (vi har ett par till på tomten, men det är detta som jag går precis förbi varje dag):
Visa bifogad fil 67351
Tack för hjälpen !Det är en hassel
Kul att kunna plocka egna nötter!Tack för hjälpen !
Känns inte som att FB tar fram dom bästa sidorna hos folk direkt.. Är med i vegangrupper för att få mattips och sånt, men i övrigt gör dom mig rätt bekymrad..Tjejgrupper på Facebook gör mig ganska ofta orolig för hur mänskligheten kan fungera
Känns inte som att FB tar fram dom bästa sidorna hos folk direkt.. Är med i vegangrupper för att få mattips och sånt, men i övrigt gör dom mig rätt bekymrad..
Blir inte så mycket diskussioner, alla som skriver håller med varandra i deras märkliga syn på saker. Som att det inte är veganskt att rida, men ha hund och katt som äter djur är veganskt..Det kan jag tänka mig! Vegangrupper kan nog också spåra ur lite i diskussioner.
Blir inte så mycket diskussioner, alla som skriver håller med varandra i deras märkliga syn på saker. Som att det inte är veganskt att rida, men ha hund och katt som äter djur är veganskt..
Jag skriver alltså inget.
Försöker lyssna på en utbildning i missbruk men kommer inte åt föreläsningen utan jobbdatorn. Irriterande.