Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, instämmer. Min bror köpte precis en liten tvåa i ett sekelskiftshus. Jag tyckte att han var komplett galen som gav två miljoner för en lägenhet utan vare sig diskmaskin eller tvättmaskin. Själv hade jag krävt att få samma summa för att bo utanJag är som dig. Jag kommer ALDRIG mer bo utan diskmaskin. Gjorde det i 10 år och det var verkligen en pina
När vår diskmaskin gick sönder för 1,5 år sedan klarade vi av exakt 3 dagar innan jag fick panik och behövde åka och köpa en på momangen mitt under värsta black friday-kaoset. Men jag klarade inte ens av tanken på att vänta 2-3 veckor på hemleverans av ny diskmaskin För en som älskar att laga mat så är det guld med diskmaskin, vi kör minst en full om dagen och då är vi bara två stycken utan barn med full-size diskmaskin
pappa hade 11 burkar paracetamolIbland är de verkligen pigga på att skriva ut. Jag (som har kronisk smärta pga rygg) får sjuka mängder Alvedon utskrivet - 7burkar/uttag x 8, typ en gång i halvåret. Jag fattar inte vem som ska äta alla dessa tabletter?!
Nej nej nej! Det ska vara CHIPS såklart @tanten - kolhydrat och fett - kan inte bli bättre! Skulle vara det där med saltet då, men det får du skrapa avDags för pasta och vitt bröd!
Åh vad härligt , saknar den synen nu när jag inte ridit på typ två veckor .Spenderat eftermiddagen i stallet, även tagit en ridtur. Min fotled klarar inte av belastning i stigbygeln, så blir bara skritt numera. Men det är mysigt ändå. ❤Visa bifogad fil 65628
Funderar på att ta tillbaka honom från fodervärdarna hälften av tiden så vi delar på honom. Tror jag skulle må bra av det.
Det är den bästa utsikten.Åh vad härligt , saknar den synen nu när jag inte ridit på typ två veckor .
Håller med! Allt blir så mycket vackrare från hästryggen .Det är den bästa utsikten.