En kulturrunda på 6 km blev det . Både hunden och vi blev lite möra....
Det mest spännande på rundan var en gammal pestkyrkogård:
Det mest spännande på rundan var en gammal pestkyrkogård:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du potatismjöl så ha i lite såntMen det hade varit bra om jag kollar att jag hade tillräckligt med mjöl innan jag knäckt äggen och hällt i mjölk
Håller tummarna för att de hänger ihop
Blå fick sig en utvändigt OCH invändig tvagning igår. En kompis berättade att biltvätten vid ICAMaxi hade dammsugare gratis när man tvättat. Toppen för mig som bor i lägenhet. Kan ju liksom inte åka till föräldrarna varje gång jag vill dammsuga bilenTill skillnad från gårdagens slappande så har jag fått gjort flera saker. Startade med att köra ett lass skräp till tippen, där var jag verkligen inte ensam om samma tanke! Och en äldre herre blev så förvånad att jag körde till tippen själv utan en man bakom ratten
Därefter fick bilen sig en tvätt och insidan ordentligt rengjord och nu har jag plockat fram hängmattan och inviger den för säsongen
Nope. Gammal Maizenamjöl var det närmsta.Har du potatismjöl så ha i lite sånt
Funkar också!Nope. Gammal Maizenamjöl var det närmsta.
Ja, myrdosor låter ju som ett jättemumsigt godis.......Åkte för att köpa godis (åt dock upp en hel Pringle burk igår det var så sabla gott!) och hittade myrdosor, perfekt!
Jag hade tänkt duscha uteplatsen med myrmedel idag efter ovälkomna besök inomhus men så bestämde vädret sig att det var dags för regn i flera dagar framöver så myrorna ligger och gosar sig i sina bon och det känns onödigt att hålla på med det om det bara sköljs bort. Nu är man iallafall redo för nästa anfall, både inomhus och utomhus
Startade med att köra ett lass skräp till tippen, där var jag verkligen inte ensam om samma tanke! Och en äldre herre blev så förvånad att jag körde till tippen själv utan en man bakom ratten
Dags att sluta lata sig.
Tanten ska få ut idag efter att ha vilat några dagar till. Att göra hål på sig verkar vara grejen just nu. Men igår var svullnaden kring såret nästan borta samt ingen värme i det så nu kan vi ut igen istället för att bara promenera.
Lite hårt skal och knepigt att få ut gottet baraJa, myrdosor låter ju som ett jättemumsigt godis.......
Vad har du gjort nu då tanten? Slå inte hål på dig något mera!
Du ska se Gubbarna Med Släpvagn när jag dyker upp påOch en äldre herre blev så förvånad att jag körde till tippen själv utan en man bakom ratten