Vad gör vi? Del CXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag gillar att kolla på de programmen också, vilket är inte så klokt då jag har lite flygrädsla 😅:rofl: men jag säger åt mig själv att det är faktiskt bra då jag lär mig hur mycket arbete man lägger på att det inte ska hända igen!
Kanske jag bara lurar mig själv dock.. :angel:
Jag brukar inte kolla så ofta men nu fanns det inget intressantare.
Har du sett avsnittet om Gottrörakraschen?
 
Nu ska jag nog kika på ett YT klipp till från en historiker (oj vad kunnig han verkar vara!) där han lyssnar på Sabaton låtar med historia bakom dem och berättar om dem, han kollar även på Sabatons historieklipp (hade ingen aning om att de hade såna klipp, jag gillar det starkt!) och ger extra fakta runt allt :up:
Jag gillar kanske inte alla Sabaton låtar men jag gillar starkt bakgrunden till dem och hur specifik historia man kan lära sig av dem :up: Hittills gillar jag nog Dead Man Attack bäst :D
 
Samma män kanske? Bara 20 år äldre :idea:
Så här ser kompisens ekipage ut. Hon är ganska liten och nätt själv (dock lastbilschaufför till yrket men det vet man ju inte när man ser detta ekipage)
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20210514-162122_Facebook.webp
    Screenshot_20210514-162122_Facebook.webp
    72,3 KB · Visningar: 48
Jag blir tokig, hittar inte två skruvar för att fästa krukorna - de ligger ej på köksgolvet där jag annars hittar det mesta jag tappat bort :meh: Hittade två och jag borde lagt alla på samma ställe. De kan hängas upp men blir mycket ostadigare och blir lite väl mycket tyngd på en skruv. Funderar på var jag kan köpa något liknande.

en kort gängad skruv helt enkelt.
 
Jag har varit på återgivning efter ställningstagande till autism-nivån idag. Så nu vet vi att jag har autism nivå 2!

Tidigare hade jag autism nivå 1, men för mig har det varit fel i många sammanhang och det har bland annat gjort att andra har missuppfattat mitt stödbehov. Jag har fortfarande samma diagnos (autism). Enda skillnaden är att siffran som representerar mitt stödbehov är en tvåa istället för etta <3 Den skillnaden gör dock att andra får en mer rättvis chans att förstå varför jag har ett så stort stödbehov :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
199
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag funderar på vad det ska bli för middag... jag tror det blir rökta räkor.
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
65 352
Senast: Noxos
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 122
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
65 66 67
Svar
1 338
· Visningar
37 276

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp