Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gillar att kolla på de programmen också, vilket är inte så klokt då jag har lite flygrädsla men jag säger åt mig själv att det är faktiskt bra då jag lär mig hur mycket arbete man lägger på att det inte ska hända igen!Kollar nåt haverikommissionen-program. Ska hämta upp tvätten om en halvtimme.
För sisådär 20 ¨år sedan fick jag kommentarer när jag körde stor SUV med 2-tons transporten. Men hade någonstans hoppats att sånt hade dött ut.Du ska se Gubbarna Med Släpvagn när jag dyker upp pågubbklubbenbygghandeln. En kvinna, alldeles själv. När jag sen lastar på virket på lastcykeln står de på rad och glor.
Samma män kanske? Bara 20 år äldreFör sisådär 20 ¨år sedan fick jag kommentarer när jag körde stor SUV med 2-tons transporten. Men hade någonstans hoppats att sånt hade dött ut.
Jag brukar inte kolla så ofta men nu fanns det inget intressantare.Jag gillar att kolla på de programmen också, vilket är inte så klokt då jag har lite flygrädsla men jag säger åt mig själv att det är faktiskt bra då jag lär mig hur mycket arbete man lägger på att det inte ska hända igen!
Kanske jag bara lurar mig själv dock..
Jag kommer ihåg att jag har sett ett avsnitt om en krasch i Sverige men minns inte om var det var.Jag brukar inte kolla så ofta men nu fanns det inget intressantare.
Har du sett avsnittet om Gottrörakraschen?
Jag avskyr lupiner.
De invaderar och dödar allt omkring sig. När de blommat över är de anskrämliga. Dessutom avskyr jag att fortfarande behöva rycka fröplantor ur min rabatt trots att jag redan 2012 grävde bort alla lupiner med rötterna.
Men som små bägare för kvardröjande regndroppar är de onekligen fina
Visa bifogad fil 69504
Spännande!En kulturrunda på 6 km blev det . Både hunden och vi blev lite möra....
Det mest spännande på rundan var en gammal pestkyrkogård:
Visa bifogad fil 69510
Så här ser kompisens ekipage ut. Hon är ganska liten och nätt själv (dock lastbilschaufför till yrket men det vet man ju inte när man ser detta ekipage)Samma män kanske? Bara 20 år äldre
Ja, det hade ju varit trevligt om de åsikterna utrotades...
Trodde den sortens människor var utrotade vid detta laget.
Verkar som mer eller mindre alla känner av i någon omfattning nu, även icke-allergiker..Men så är björken extrem nu medJ-a pollen! Näsan och ögonen rinner stup i ett nu...