Vad gör vi? Del CXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det small nyss till. Ett dov smäll som skakade huset lite grann.... O_o:nailbiting: Hunden och jag tittade på varandra ett ögonblick innan han började skälla. Undrar vad det kan ha varit :confused:? Åska är väl närmast till hands att tänka, men det lät inte riktigt så. Inte har jag sett någon blixt heller.
 
Du ska se Gubbarna Med Släpvagn när jag dyker upp på gubbklubben bygghandeln. En kvinna, alldeles själv. När jag sen lastar på virket på lastcykeln står de på rad och glor. :D
Då skulle du ha sett minen på gubben jag frågade om han behövde hjälp att trassla ut sin bil och släp så att jag kunde komma fram med min bil och släp.... Jag är en liten, rund vithårig tant 😀
 
Då skulle du ha sett minen på gubben jag frågade om han behövde hjälp att trassla ut sin bil och släp så att jag kunde komma fram med min bil och släp.... Jag är en liten, rund vithårig tant 😀
Jag brukar erbjuda mig och så står de förväntansfullt och väntar på att jag ska göra bort mig.
Jag hakar loss släpet och backar det dit det ska och säger varsågod 🤣🤣
Om det går dvs
 
Suck, mina grannar under mig har organiserat sin balkong så avrinningshålen på mina balkonglådor verkar rinna ner på dem. Och de röker så röken stiger upp till mig. Vill inte göra mig ovän och de var snälla när jag fick min blackout. Funderar på om jag ska plugga igen hålen.
 
Så. Nu har jag lagt några timmar på att läsa igenom det nya manuset så här långt, samt skapat ett dokument där jag har antecknat lite kort vad och om vem/vilka alla kapitel handlar. Nu känns det som om jag har struktur för att gå vidare med handlingen. Känns lättare att hålla koll på vilken karaktär jag bör "besöka" härnäst.....
 
Vi var en sväng till byggfirman idag och fyllde på med trallvirke inför sommarens projekt. Jäklar vilken prishöjning mot ifjol :mad: 50 % upp per löpmeter!!
Tack o lov så hade dom Kristihimmelfärds-rabatt på 15 % på hela köpet så lite billigare kom vi undan på det hela (vi köpte lite annat också), men ändå 🤬💸:turd:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
199
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag funderar på vad det ska bli för middag... jag tror det blir rökta räkor.
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
65 352
Senast: Noxos
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 122
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
65 66 67
Svar
1 338
· Visningar
37 276

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp